Hansh Skrevet Juni 25, 2007 Share Skrevet Juni 25, 2007 Syns Den Z10`n ligna fælt på Ferrari F430 spider. Se på setene spes, og bilen generelt. Er nok noen linjer som er stjelt til shope`en ja Tenkte akkurat det samme selv med en gang jeg så bildene. Den andre bilen synes jeg forøvrig var latterlig lik Bugatti Veyron. Når det gjelder A5 synes jeg rett og slett at den ser ganske kjedelig ut (akurat som de fleste Audi gjør) både på bilder og i virkeligheten. Kan være med på at interiøret er pent da.. Kjønnsløst var egentlig et ganske dekkende ord for min mening om Audi og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 27, 2007 Share Skrevet Juni 27, 2007 Da har jeg endelig fått prøvekjøre nye Audi A5 3,0 TDI med manuell gear og Quattro. Absolutt morsom bil, men ikke fullt så kvikk i styringen som E92. Mye bedre bygd kvalitet though........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 såg nye a5 coupe her i førde forrige helg, feit bil men rompa var skremmande lik nye bmw coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå