efjeldse Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Har bare en nøkkel til bilen min. Hvor for jeg kopiert og hva koster dette? Helst i Trondheim. Er det mulig å få ordna nøkler med fjernkontroll og "utfellbar nøkkel" når man kopierer? Trenger jeg noen papirer eller lign? har bare den ene nøkkelen som sagt
jensemann23 Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 du må bestille fra BMW Norge.. Kan ikke kopieres
eriklepe Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 du må ha vognkort og legitimasjon. Det koster ikke mer enn et par hundre.
ErikS Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 du må ha vognkort og legitimasjon.Det koster ikke mer enn et par hundre. Med mindre du har sentrallås og fjernbetjening av den. Jeg måtte bla opp nærmere 1700,- for en nøkkel til min tidligere E39.
Waldez Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Mercedes sin koster 2500 pluss at det tar en uke å få den.
Toro Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 du må ha vognkort og legitimasjon.Det koster ikke mer enn et par hundre. Med mindre du har sentrallås og fjernbetjening av den. Jeg måtte bla opp nærmere 1700,- for en nøkkel til min tidligere E39. I helsikke.. Koster de såpass?? Tenkte jeg skulle bestille meg 2 nye, men da tror jeg at jeg skal nøye meg med å bestille en foreløpig
efjeldse Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Så det må altså bestilles uansett? Hvor bestiller jeg? Trenger vel ikke mer enn en nøkkel med knapper på selve nøkkelen egentlig.. Jeg har ikke fjernstyring av sentrallås, men kunne tenkt meg det.. Hvor kan jeg kjøpe billig fjernstyring? Noen som selger brukt? Har en E36 med sent.lås uten fj.styring
Stephan.s Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Måtte bla opp 350kr pr nøkkel hos bmw til bilen uten startsperre, fjerbetjent lås og alarm. disse passet riktignok ikke, da forrige eier hadde byttet låskoden men dro til nærmeste nøkkelsliper og han fikset det på 5 min for 190kr.
efjeldse Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Vurderer å stikke innom en som kan slipe ja, men da får jeg ikke bmw-nøkkel Og kunne også tenkt meg sånn utfoldbar nøkkel.. men hvor kan jeg bestille fra bmw? finnes det noen nettsider?
Stephan.s Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Er vel bare å ringe og oppgi VIN nummer samt navn på eier og diverse. Så får du en tlf når de har fått dem inn. Bare å stikke ned til bmw og ta med førerkort og vognkort og visa kort/kontanter
ErikS Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 og hvordan bestillte du? Gå til en autorisert BMW- forhandler, der du tar med deg vognkort og legitimasjon. Så må man fylle ut et skjema. Dette blir så sendt til Tyskland, hvor nøkkelen blir produsert. Hvis man har mistet en nøkkel, blir bilen tatt inn på verksted og man endrer koden for startsperren, etter at man har mottat ny nøkkel. *Litt for treg der gitt
soft-ice Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 og hvordan bestillte du? Gikk til Bavaria, de tok kopi av vognkort og bestillte.. Ca en ukes levering
Yngvejos Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Jeg bestilte også hos Bavaria. Jeg endte opp med en nøkkel som ikke passa. Betalte 30kr for å få kopiert den jeg hadde på Jernia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå