Gå til innhold

Verdi på ombygd 328? Noen må da ha meninger???

B.E.E.
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er opprinnelig en techno-violett E-36 320 coupè, komplett godkjent ombygd til 97` 328 (absolutt alt er skiftet til 328) .

Bilen har gått 160.000, og den nye motoren, girkassen og drivverket har gått 110.000. Når motoren ble byttet, ble både vannpumpe, servopumpe, dynamo, løpe- og strammehjul, termostat og rem skiftet. Motoren har nytt eksosanlegg, med grenrør og rustfri bakpotte.

Bilen er nylig tectyl behandlet, 100% rustfri og har nytt Bilstein understell. Alle foringene på bilen er skiftet til Powerflex polyurethan, E-30 bærebroer forran, M3 stabilisatorstag, nye bremser, ny clutch og 4 nye hjullager.

Levert fra fabrikk med original M3 front, hekk, skjørt, lister, hvite blinklys over det hele, M-tech 2 ratt og svart taktrekk. Originale M3 speil og innstegslister.

Bilen har sportsinteriør i delskinn, el. takluke, vinduer og speil. Originale 17" Alpina felger med nye 225 og 245 sommer dekk. Ellers følger 4stk 18" med som "vinterfelger"

Ok, dette skulle vel være nok informasjon til å kunne gjøre seg opp en mening om hvor mye jeg kan forlange for bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si eksakt, og enda litt vanskeligere uten bilde.

Men jeg vil si bilen din er verdt ca 140.000

Eg kunne ikke tenke meg å gi mer for den hvertfall!! Greit nok at bilen er i veldig bra stand, men det er jo ikke noe orginal bil dette.. En får jo en pen orginal 328ci ifra fabrikk for denne prisen.. Har selv lurt litt på denne her, ser ut som en okay bil 8)http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

for og ikke snakke om denne, men det er sikkert bare ei kødde annonse, som det er MANGE av.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= har til og med 6 gir denne ser det ut til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si eksakt, og enda litt vanskeligere uten bilde.

Men jeg vil si bilen din er verdt ca 140.000

Eg kunne ikke tenke meg å gi mer for den hvertfall!! Greit nok at bilen er i veldig bra stand, men det er jo ikke noe orginal bil dette.. En får jo en pen orginal 328ci ifra fabrikk for denne prisen.. Har selv lurt litt på denne her, ser ut som en okay bil 8)http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username=

for og ikke snakke om denne, men det er sikkert bare ei kødde annonse, som det er MANGE av.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= har til og med 6 gir denne ser det ut til :D

Den øverste du sikter til har jeg kjøpt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den øverste du sikter til har jeg kjøpt :D

hehe :D gratulerer da :P så ut som en pen bil ut fra bildene og dømme hvertfall.. Syns jeg leste i en tråd at lady`n hadde vert ute å kjørt en tur med den da.. Vanvittig kjedelig når sånt skjer, men bra det ikke ble personskader.. Det er vell tross alt det viktigeste.. Biler har de jo ikkje slutta å lage :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var kjipe greier det der!

Men den skal nok bli fikset skal du se :D

Ang hvor mye en 328 er verdt, så helt ærlig vet jeg ikke...

Jeg måtte gi mer enn det som sto i annonsen for min fordi flere begynte å by!

Det var jo en del snacks på den bilen din da, men originale er alltid høyere priset uansett er min erfaring!

Hvis en bil er ombygd fra 320 92 mod til 328 97 så er det egentlig bare en 92 mod 320! (med 328 motor fra 97!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig liten sans for tråder som denne. Det er nesten umulig å gi et kvalifisert svar på hvor mye bilen er verdt... det blir bare vage spekulasjoner og subjektive meninger. Lag en fornuftig salgsannonse med en minstepris på finn.no eller her inne. På den måten kan du i det minste få et mer realistisk bilde av hva bilen virkelig er verdt... og ingen tvinger deg til å akseptere et bud og dermed selge bilen mot din vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...