piggens Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 turboene er gode de,selger Garrett turbo også så er kvalitet for de som tviler;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Det jeg tenkte på, hvis turboen skal brukes i et hjemmebygd prosjekt, så er det nok mange andre ting som er mer tvilsomme enn akkurat turboen fra biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 meeen gjelder den garantien hvis du monterer turboen på noe annet enn de bilene som er listet der?? er sånna ting man fort kan drite seg ut på.. Garantert ingen problem. For det første så står det "tuning" på den ene - og ingen bilmerker nevnt, for det andre så har ikke folkene i returdisken noen som helst mulighet til å vite hva slags bil turboen har sittet på når du kommer med den i retur. Bortsett fra venting i returdisken på tema'n, så er retur rimelig uproblematisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 biltemma selger mye rart, så dem solgte en "racing jekk" nu 1.5t 1399.- drøyt med tanke på prisen på 2 tons jekk. Sikkert skikkelig "racer jekk" det ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
? Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 "høykvalitets trykksmurte CuSn glidelager for opptil 18 000rpm" står det i bladet, og så vidt jeg vet, så spinner en turbo det ti dobbelte av det iallefall rundt 150 000rpm... mulig det er en jævlig treg turbo, eller en voldsom skriveleif... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 "høykvalitets trykksmurte CuSn glidelager for opptil 18 000rpm" står det i bladet, og så vidt jeg vet, så spinner en turbo det ti dobbelte av det iallefall rundt 150 000rpm...mulig det er en jævlig treg turbo, eller en voldsom skriveleif... hehe tenkte på akkurat det samme, må nødt til å være skrivefeil. turboene på lasteskip ligger jo på 30-40000rpm... men skjønner fortsatt ikke vitsen med å handle biltema turbo, når man får garret billigere hos sten parner, i sverige er vi jo alle innimellom uansett vel, billig kjøtt og drikke må jo alle ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smaavik Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Jeg og tvilte på dette... biltema er jo på et vis litt jalla:P men jeg har en kompis som har jobbet en god stund på biltema, han sa at det så faktisk ikke så utrolig dumt ut... wastegaten skulle vist holde til 800hk, og den "tuning-turboen" til 550hk. men er vell kansje litt lavmål og ha en strøken bmw med biltema turbo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Fine med biltema er at alt kan jo byttes uten å få sure miner og dumme spørsmål Står som regel en ungdom i info/bytte disken. Han/hun driter nå opp i om delene er prøvd/skrapt/brukt. Så lenge man har kvittering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå