Gå til innhold

Biltema turbo?

Frakk2000
 Share

Anbefalte innlegg

meeen gjelder den garantien hvis du monterer turboen på noe annet enn de bilene som er listet der?? er sånna ting man fort kan drite seg ut på..

Garantert ingen problem. For det første så står det "tuning" på den ene - og ingen bilmerker nevnt, for det andre så har ikke folkene i returdisken noen som helst mulighet til å vite hva slags bil turboen har sittet på når du kommer med den i retur. Bortsett fra venting i returdisken på tema'n, så er retur rimelig uproblematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"høykvalitets trykksmurte CuSn glidelager for opptil 18 000rpm" står det i bladet, og så vidt jeg vet, så spinner en turbo det ti dobbelte av det :P iallefall rundt 150 000rpm...

mulig det er en jævlig treg turbo, eller en voldsom skriveleif... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"høykvalitets trykksmurte CuSn glidelager for opptil 18 000rpm" står det i bladet, og så vidt jeg vet, så spinner en turbo det ti dobbelte av det :P iallefall rundt 150 000rpm...

mulig det er en jævlig treg turbo, eller en voldsom skriveleif... hehe

tenkte på akkurat det samme, må nødt til å være skrivefeil. turboene på lasteskip ligger jo på 30-40000rpm...

men skjønner fortsatt ikke vitsen med å handle biltema turbo, når man får garret billigere hos sten parner, i sverige er vi jo alle innimellom uansett vel, billig kjøtt og drikke må jo alle ha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og tvilte på dette... biltema er jo på et vis litt jalla:P

men jeg har en kompis som har jobbet en god stund på biltema, han sa at det så faktisk ikke så utrolig dumt ut... wastegaten skulle vist holde til 800hk, og den "tuning-turboen" til 550hk. men er vell kansje litt lavmål og ha en strøken bmw med biltema turbo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...