larserso Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Hurra for østeuropeere! Huff, politiet ringte kl 0115 i natt. Da hadde de heldigvis blitt varslet av en av mine observante naboer om innbruddsforsøk i bilen To litauere. Den ene ble tatt, men den andre kom seg unna. Hell i uhell så ser det ikke ut til at de har ødelagt mer enn selve låsen på førersiden. De kom seg heldigvis ikke inn i bilen. Den feige jævelen bak i politibilen forsøkte å gjemme seg og nektet å se opp da jeg spurte hvorfor i all verden de ikke kunne la mine ting være i fred. Jeg håper, og innbiller meg, at de tilfeldigvis gjennomsøkte området og ble fristet av min bil og ikke at de visste at den var der og var ute etter bilen. Må forsøke å trøste meg om at de var ute etter ting i bilen. Skal ikke disse være veldig vanskelige å starte da? Ifølge de observante naboer gikk de frem og tilbake flere ganger og den ene holdt utkikk mens den andre "jobbet". De fikk ikke inntrykk av at de var profesjonelle da de brukte en del tid. En stor takk til politiet på Stovner som rykket ut med tre patruljer og fikk tak i den ene av de to faenskapene! Bilen står i det jeg trodde var et trygt og rolig borettslag uten gjennomtrafikk. Har ikke fått garasje som jeg står på venteliste til enda... Hva f... er det med folk som ikke kan la andres ting være i fred??? Har jo akkurat kjøpt bilen. (3. natt den var der!) og har ikke akkurat råd til denslags. Idioten som er hos politiet nå er sikkert ute innen jeg er hjemme fra arbeid... Politiet var også fortvila og irriterte over at de hadde lite å gjøre. Nå vet jeg hvor jeg synes østeuropeere hører hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Kjipe greier! Føler meg deg... Glad jeg har garasje. Men legg ALDRI noe synlig i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Fy søren for noen svin! Slikt er utrolig kjipt, men det var godt de ikke kom seg inn i bilen og skadet den mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Kjipe greier! Føler meg deg... Glad jeg har garasje. Men legg ALDRI noe synlig i bilen. Jeg går aldri fra noe liggende synlig i bilen, men det hjalp lite. Vet ikke om de var ute etter bilen, airbaggen eller andre ting. Skal ringe etterforskeren senere i dag da de har avhørt svinet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Godt at den ene ble tatt ihvertfall... At man ikke skal kunne ha noe i fred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 For noen måneder siden var det jo innbrudd i mange bilen i Bardu og andre steder.. De rappa bilstereoene til alle bilene! Onkelen og stefaren min skjønte ikke en drit når de våknet en morgen og så at spilleren deres var borte.. Det værste er at tyvene er ikke tatt At det er mulig å være så egoistisk og dum i hodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Det var forresten ikke en skramme på bilene, så det er ingen som vet hvordan de kom seg inn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Å komme seg inn i låste biler barnemat om man bare vet hvordan man gjør det.. En proff trenger maks 10sek. Disse litauerne var tydeligvis ikke proffer. De bruker sikkert den gamle skrujern i låsen teknikken. Husker en gang bilen (96 volvo 850)til fattern ble åpna i København. Den sto i overvåket garasje. Fikk se video av tyvene. 8 sekunder tok det dem å plukke ut låsesylinderen på bakluka. Ikke en skramme på bilen! Av alle ting så gjorde de dette for å stjele en cd-spiller til 800Kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Å komme seg inn i låste biler barnemat om man bare vet hvordan man gjør det.. En proff trenger maks 10sek.. De må nok vært proffer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 http://www.srbilradio.no/ProductDetail.php Mye arbeid å installere eller noen som kan hjelpe meg i Osloområdet..? Evt. andre alamer som anbefales? Jo mer jeg tenker på det jo mer tror jeg ikke de var proffe, men på jakt etter f.eks. aribag ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Uff da Kjenner bare hvor provosert jeg blir når jeg leser dette. Skulle fått tak i de jævlene sjøl, så sko de fint fått seg en god lærepenge. Bilen er så si umulig og tjuvstarte, så det er jo så sykt irreterenes at di prøver. Men jeg legger aldri noe synlig i bilen når den står parkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andycam Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Gå for BMW's orginale alarm! Den kan ettermonteres uten problemer. Det ble gjort på en kompis av meg sin BMW. Koster muligens litt mer, men da får du den pent integrert og som om den skulle vært orginalmontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Er det faen meg mulig, akkurat som om dem viste at bilen din sto der, siden du kun har hatt den stående der et par dager, du sku heller ha ringt et par kompiser, tatt dem til fange, låst dem ned i kjellern med 5ruller med krafteip rundt kjeften. Frekke folk,jæ... svin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 godt å høre at noen faktisk blir tatt og Men kjenner jeg politiet rett slipper de vel unna og du ender opp med selv å måtte betale skadene på låsen og lakken rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har heller aldri noe synlig i bilen, men origialmontert ekstrautstyr er jo ikke mulig å skjule... Skal sjekke pris på originalalarm også, men den Defa-alarmen integreres også med fjernkontrollen på nøkkelen slik at den i bruk blir akkurat som original alarm. Skal sjekke priser på montering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå