-=BMW-318i=- Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Hva er egentlig forskjellen på M-dempere å orginale? Noen sier diu senker 15mm mens andre sier noe anna :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Dempere senker ingenting! De er noe kortere, og muligens noe stivere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg har et M-understell på E30`n min, Demperen der har dobbel så tykkstempel som på et "vanlig" senkesett. Ca 35mm tykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 BMW´s M-Tech understel senker ca. 1,5 cm... både fjærene og støtdemperne er kortere enn de originale (og derfor også stivere). I tillegg består understelet av kraftigere krengestag både foran og bak (for enkelte modeller er krengestaget bak nytt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 BMW´s M-Tech understel senker ca. 1,5 cm... både fjærene og støtdemperne er kortere enn de originale (og derfor også stivere). I tillegg består understelet av kraftigere krengestag både foran og bak (for enkelte modeller er krengestaget bak nytt). Ok, så det finnes M-Tech fjærer å ja, det har jeg aldri sett noen sted før, trodde det var bare demperen som var forskjellen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Viss du går inn på f.eks GS Bildeler eller Koed for å finne fjører, så vil du sjå at du får både "vanlige" og M-tech... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Viss du går inn på f.eks GS Bildeler eller Koed for å finne fjører, så vil du sjå at du får både "vanlige" og M-tech... Ok, så orginal fjernene passer ikke på M-Tech demperne asså omvent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det passer nok fysisk jo. Men hva er det egentlig bilen din har nå, og hva vil du oppnå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=BMW-318i=- Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Skal forlare hva jeg skal fremm til. Jeg har en E36 318i med slitte dempere foran å derfor kjøpte jeg to nye M-Tech dempere til å sette på foran. Enkelt å greit! Så derfor lurer jeg litt på diverse runt dette om di passer eller ikke å litt info om demperne! Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det går nok helt fint. De er litt kortere enn de vanlige, men det gjør trolig ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå