Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

BMW´s M-Tech understel senker ca. 1,5 cm... både fjærene og støtdemperne er kortere enn de originale (og derfor også stivere). I tillegg består understelet av kraftigere krengestag både foran og bak (for enkelte modeller er krengestaget bak nytt).

Skrevet
BMW´s M-Tech understel senker ca. 1,5 cm... både fjærene og støtdemperne er kortere enn de originale (og derfor også stivere). I tillegg består understelet av kraftigere krengestag både foran og bak (for enkelte modeller er krengestaget bak nytt).

Ok, så det finnes M-Tech fjærer å ja, det har jeg aldri sett noen sted før, trodde det var bare demperen som var forskjellen jeg..

Skrevet
Viss du går inn på f.eks GS Bildeler eller Koed for å finne fjører, så vil du sjå at du får både "vanlige" og M-tech...

Ok, så orginal fjernene passer ikke på M-Tech demperne asså omvent?

Skrevet

Skal forlare hva jeg skal fremm til. Jeg har en E36 318i med slitte dempere foran å derfor kjøpte jeg to nye M-Tech dempere til å sette på foran. Enkelt å greit! Så derfor lurer jeg litt på diverse runt dette om di passer eller ikke å litt info om demperne! Skjønner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...