S.Arnesen Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 sorry, så ikke at det sto 320d... rart at denne bilen skal være såpass tungsolgt. er jo fin pris for en slik en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Er jo utrolig billig! Denne prisen ligger jo E46 320i på. Hadde jeg bare hatt 50lapper ekstra Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Ser du skriver E46, men hvordan høres E36 325td ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Ser du skriver E46, men hvordan høres E36 325td ut? Hva skal du eventuelt ha for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leifen Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Desember 2, 2007 Share Skrevet Desember 2, 2007 sorry, så ikke at det sto 320d...rart at denne bilen skal være såpass tungsolgt. er jo fin pris for en slik en Tror nok det er intriøret som gjør at kjøpere viker unna. Ikke noe jeg hadde valgt for den prisen. Må bare treffe på noen med en smaken for slik farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Har du bilen fortsatt? Hvordan er det servicer/oljeskift på den? Interessert Se pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Ser du skriver E46, men hvordan høres E36 325td ut? E36 blir litt for gammelt for meg dessverre, men takk for tilbudet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 sorry, så ikke at det sto 320d...rart at denne bilen skal være såpass tungsolgt. er jo fin pris for en slik en Tror nok det er intriøret som gjør at kjøpere viker unna. Ikke noe jeg hadde valgt for den prisen. Må bare treffe på noen med en smaken for slik farge Ja, smaken er som baken! Jeg har selv planer om på sikt å gå til innkjøp av en E60 530D, da fortrinnsvis med beige skinn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2007 Er en kar som skal komme og se på bilen 15. Desember. Har har bestilt flybilletter og greier, så ha får førsteretten hvis han vil ha den. Oppdaterer tråden om handelen går igjennom eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carl Skrevet Desember 8, 2007 Share Skrevet Desember 8, 2007 har en ombygd 325 med 2.8l motoe og kompressor fra ess så den er ikke billig ombygd også under ca 310 hester alt inne i bilen er orginalt m3 og mye nye deler ca lik verdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2007 Takk for tilbudet, men skal jeg ha E36 igjen er det kun original M3 som er av interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2007 Da ser det ut som bilen er solgt, og den spennende jakten etter ny er i full gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Desember 15, 2007 Share Skrevet Desember 15, 2007 Det vil si at en stakkars fyr har fått seg en alt for billig E46 328! Lykke til på leting etter ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2007 Takker! Har flere aktuelle biler i søkelyset. Vanskelig å bestemme seg. Er gøy å lete etter bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg