Smaavik Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Var jo egentlig ganske fet den:P men ville heller hatt en original m5 i en pen farge;) va mye som skilte det øverste og nederste bilde, viss man ser på speilet på det nederste ser man at det er sølvgrått... men var en relativt gjennomført photoshop da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Den var kuuuul!! men skulle lakkert i bilens farge på panser,tak og bagasjelokk....fet bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Driiitkul.. hvis man er 9år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 For mye show og bling bling! En M-bil skal være original! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Flott handleracer for mor dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Det der så bare dumt ut. Irriterte meg alltid over slike lekebiler som ikke så realistiske ut da jeg var liten og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redlady Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Det er ett eller annet med ræven på den bilen der jeg ikke helt klarer å komme til overrens med.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Da var bilen blitt virkelighet. 560hk og en toppfart på 327km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 fett det der... til banebruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Den var stilig. Rå farge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Holdt på å glemme rompa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Heftige saker det der. Absolutt noe jeg ville vurdert om jeg hadde en E60 M5. Vet ikke helt med fargen. Kunne kanskje vært litt mørkere? Evt grå eller matt svart. Tydelig at plasten veier litt. 53 hk mer, men 7 km/t lavere toppfart enn standard...(uten noe som helst sperre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 åh...fin bil.. men likte ikke hekken på den, blir ikke helt fornøyd me den men bilen ja takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå