Gå til innhold

Mistet lappen igjen!

rottert
 Share

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig kjipt å miste lappen, men kjører enn for fort så kjører man for fort.

Don't do the crime if you can't do the time...

Må si meg enig her.Livet er et sjanse spill,og du må alltid rulle en terning.Noen ganger har man bare ikke helt dagen sin.

Men at det er kjipt å miste lappen vet jeg alt om(har vært fotgjrnger en del ganger nå).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trur ikke det er nå vits i å nekte. De hadde på film at jeg var oppe i 143 og kjørte sikksakk mellom bilene uten blinklys. (Kanskje vi får se det på "cops" en dag?)

Bota vet jeg ikke, men den blir vel høy nok.

Kjørte foresten ikke bmw, men mors golf TDI 2000mod.

Er litt letta at jeg ikke mistet det lenger da jeg skal kjøre route 66 i septmeber...

Når skal man lære egentlig? Husker tiden da jeg kjørte motorcross på bane noen ganger i uken. Da kjørte jeg alltid etter fartsgrensen på veien fordi jeg visste det gikk så dårlig alikevell. Hvis det kjipe landet her hadde gitt oss bedre tilbud til banekjøring er jeg sikker på at vi hadde fått redusert styggkjøring betraktelig.

Jaja, jeg har egentlig bare meg selv og takke da....

Takk for støtten. Det hjelper alltid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe mine gamle rulleskøyter! 500,- Deal?

:D Javisst, eller bytte mot vinterhjulene ? Trur ikke jeg får noe mer bruk for de i denne sessongen....

Jaja, får vel benytte anledningen til å hente bila fra Emm, sette den inn på privat verksted og få noen bilmekkiser til å hjelpe meg litt med alle problemene så får jeg bilen i topp stand til sommer til en litt mer fornuftig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet selv lappen for snart 3 uker siden.. dette var natt til søndag klokken var halv 2, ingen andre biler og se..

da jeg kom i javn fart i 70 sona, så jeg ikke politiet stod å lusket i overgangen til 60 sona. med motoren igang, og lysa avslått.. de fulgte etter meg 2 km.. og fikk målt en snittfart på 95.. veien var tørr.. og gatebelyst er dette SiNNsyykt uforsvarlig kjøring(??)

hvertfall noen dager etterpå fikk jeg dommen i posten.. og ble fotgjenger i 9 mnd, og 9000 til statskassa.. med argument at jeg har 2 prikker i førerkortet fra før.. hva faen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg ble tatt for å kjøre for fort. De hadde max hastighets-måling, og en gjennomsnittsmåling.

Han var dum nok til å nekte, trodde ikke bilen klarte å kjøre så fort...

Dette var en dau diesel-bil uten turbo.

De skulle riktignok dømme han for gjennomsnittet, men siden han var dum og nekta, ble han dømt for max-hastighets-målinga.

Derfor: ikke nekt når de har beviser...

Blir bare værre :!:

edit: skriveleif.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...