336mik Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Selvfølgelig kjipt å miste lappen, men kjører enn for fort så kjører man for fort.Don't do the crime if you can't do the time... Må si meg enig her.Livet er et sjanse spill,og du må alltid rulle en terning.Noen ganger har man bare ikke helt dagen sin. Men at det er kjipt å miste lappen vet jeg alt om(har vært fotgjrnger en del ganger nå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Trur ikke det er nå vits i å nekte. De hadde på film at jeg var oppe i 143 og kjørte sikksakk mellom bilene uten blinklys. (Kanskje vi får se det på "cops" en dag?) Bota vet jeg ikke, men den blir vel høy nok. Kjørte foresten ikke bmw, men mors golf TDI 2000mod. Er litt letta at jeg ikke mistet det lenger da jeg skal kjøre route 66 i septmeber... Når skal man lære egentlig? Husker tiden da jeg kjørte motorcross på bane noen ganger i uken. Da kjørte jeg alltid etter fartsgrensen på veien fordi jeg visste det gikk så dårlig alikevell. Hvis det kjipe landet her hadde gitt oss bedre tilbud til banekjøring er jeg sikker på at vi hadde fått redusert styggkjøring betraktelig. Jaja, jeg har egentlig bare meg selv og takke da.... Takk for støtten. Det hjelper alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Du kan kjøpe mine gamle rulleskøyter! 500,- Deal? Javisst, eller bytte mot vinterhjulene ? Trur ikke jeg får noe mer bruk for de i denne sessongen.... Jaja, får vel benytte anledningen til å hente bila fra Emm, sette den inn på privat verksted og få noen bilmekkiser til å hjelpe meg litt med alle problemene så får jeg bilen i topp stand til sommer til en litt mer fornuftig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymotor Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 har du fått dommen din? jeg mista lappen 5 måneder etter jeg fikk den.. mista den i 14måner,,... tatt i 110 i 60 sona... ..............med en ford fiesta ! ;p d var triste tider d ! men har fått den tilbake nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det mulig å være mer uheldig enn deg..? Først alt tullet med alle bilene dine, ikke minst den siste og så dette, IGJEN! Føler skikkelig med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottert Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Har ikke fått dommen nei. Og ja det er visst mulig å være så uheldig! Har aldri slitt med uflax før så da får jeg vel alt på en gang nå. Satser på at jeg har brukt opp uflaxen nå ass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerstad Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Mener at man kan søke om tillatelse til å kjøre moped. Vis du virleig trenger det for å komme deg til jobb osv, så tror jeg det blir godtatt. jeg vet om en som mista lappen, og han søkte om å føre kjøre mopedbil. Han fikk søknaden invilget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Dette var trist å høre kjære nabo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Jeg mistet selv lappen for snart 3 uker siden.. dette var natt til søndag klokken var halv 2, ingen andre biler og se.. da jeg kom i javn fart i 70 sona, så jeg ikke politiet stod å lusket i overgangen til 60 sona. med motoren igang, og lysa avslått.. de fulgte etter meg 2 km.. og fikk målt en snittfart på 95.. veien var tørr.. og gatebelyst er dette SiNNsyykt uforsvarlig kjøring(??) hvertfall noen dager etterpå fikk jeg dommen i posten.. og ble fotgjenger i 9 mnd, og 9000 til statskassa.. med argument at jeg har 2 prikker i førerkortet fra før.. hva faen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Larsen Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 3-5mnd er da ingenting.. jeg har vore uten i 14mnd nå å det går jo strålende bare første uka som er uvandt.. ikke ta dette så tungt..du vill jo føle deg som en 18åring da du får den ijen.. ps.har 10mnd ijen og jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Må jo ikke kjøre fort med "onkel" bak deg Men skummelt med gamle sivil biler. Litt lettere når de kjører V70 med litt antenner, 1000meter, og den er gullane rein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Du har ikke tilfeldigvis reg.nr på bilen?.. Greit å ha det i bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 jeg kjenner opptil flere som kjører moped etter å ha mista lappen.. de hadde riktignok kjørt opp til mopedførerbevis fra før da men. så etter det jeg har hørt er det fullt mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitrack Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 hehe, helt utrolig, ble stoppa av samme bilen. og tatt i samme hastighet;) fikk 3 månder, og 8500.- i bot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-Racing Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 En kamerat av meg ble tatt for å kjøre for fort. De hadde max hastighets-måling, og en gjennomsnittsmåling. Han var dum nok til å nekte, trodde ikke bilen klarte å kjøre så fort... Dette var en dau diesel-bil uten turbo. De skulle riktignok dømme han for gjennomsnittet, men siden han var dum og nekta, ble han dømt for max-hastighets-målinga. Derfor: ikke nekt når de har beviser... Blir bare værre edit: skriveleif. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå