FTE Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =24&tot=30 Ser meget pen ut. Ringte han å hørte litt på den, bl.a om km standen. Noen her som har sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det er en tråd om denne på BMWCCN forumet, der noen hevdet at den måtte være ombygget...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Jasså...? Hmm. Spurte jo ikke, men de kan være såpass at de skriver sånt i annonsene. Da må jeg sjekke det opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Jasså...? Hmm. Spurte jo ikke, men de kan være såpass at de skriver sånt i annonsene. Da må jeg sjekke det opp... Har på feelingen at den er ombygd, men vet ikke. Det er første gang jeg har sett hvitt taktrekk i en M3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det ikke standard med største kjørecomp i m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 er ikke standard med kjørekomputer i m3.... og ja den bilen er ombygg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Denne bilen er ombygget ja. En kompis av meg ringte og hørte på den, da sa de at den var ombygget etter en kollisjonsskade. Er ikke sikker på hvor omfattende skaden var jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Denne bilen er ombygget ja.En kompis av meg ringte og hørte på den, da sa de at den var ombygget etter en kollisjonsskade. Er ikke sikker på hvor omfattende skaden var jeg da? Var visst en skjerm og en dør. Da lakkerte han hele bilen. Faen. Ombygget bil gidder jeg ikke valse rundt i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw328ci Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Eg kan også bekrefte at den bilen er ombygd.. Tror det var fra en 318is. Men når det er sagt så er dette en svært rå og strøken bil, det jeg har sett av den hvertfall. Prisen han har satt synes jeg er noe drøy for en ombygd "M" men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Grunn til å være Ny lakket???? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Jasså...? Hmm. Spurte jo ikke, men de kan være såpass at de skriver sånt i annonsene. Da må jeg sjekke det opp... Har på feelingen at den er ombygd, men vet ikke. Det er første gang jeg har sett hvitt taktrekk i en M3.... Eg og. Hvitt taktrekk, Uorginale lys, anna ratt, glipe mellom skjerm og panser førerside, merkeleg med airbag på passaskjer side, ser ut som bytta, nylakka. Har ivertfall vert knust fremme, men tror den er ombygd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Rattet kan bestilles i E36M3 3,2L så det er originalt. Er ikke noe galt med den aribagen. Er det "nye" dashbordet i den og E36 kom med airbak på passasjersiden. Men den er ombygd om mange som bygger om tar mange snarveier så jeg hadde ikke kjøpt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Vil si at denne bilen ikke er verdt de pengene de skal ha... Jeg kunne godt ha kjøpt meg en ombygd bil, det er ikke det, men hvis jeg skulle gjort det måtte det være fordi jeg ikke hadde hatt penger til en original. Og til denne summen kan du finne mange originale!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er ikke noe galt med den airbagen. Er det "nye" dashbordet i den og E36 kom med airbag på passasjersiden. Ja vet den kom med airbag, men det ser ut som den airbag delen er bytta. Ville uansett ikkje kjøpt denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er ikke noe galt med den airbagen. Er det "nye" dashbordet i den og E36 kom med airbag på passasjersiden. Ja vet den kom med airbag, men det ser ut som den airbag delen er bytta. Ville uansett ikkje kjøpt denne. Ok, skjønner... At den er bytta kan sikkert stemme hvis den har vært krasja.. Eing, ville ikke kjøpt den hvis ikke jeg fikk den veldig billig.. Grei vinter bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå