Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kobla opp en defa motorvarmer i min E34, men sliter litt med å finne en bra ledning å koble styrestrømmen på.

Trenger ei ledning som gir 0 når bilen er av, men som gir 12 når bilen er i gang.

*tror jeg da*

Noen gode tips til hvor jeg bør koble denne på?

I defa sin bok står det tenningslåsen, men hvilken av de X antall kablene bør jeg sette den på?

Litt kjedelig å begynne å lage hull i hver eneste røde kabel jeg ser for å måle strøm.

Noen tips?

Skrevet

Er det noen av kablene rundt bilstereoen som kan benyttes med hell?

Har allerede fått kabelen inn i kupeen og var egentlig på vei med den bort til tenningslåsen, men vanskelig å få den siste biten. (mye plastikk i veien).

forsøkte meg på samme ledning som styrestrømmen i stereoen, men det var ikke noen højdare for å si det sånn.

Tror jeg tar å bruker voltmeteret litt der. Kanskje jeg finner noe som kan brukes.

Skrevet

Funker bra å ta tenningsledningen fra stereoen. Pleier alltid gjøre det på biler som har tenningsledning. De som ikke har pleier jeg å ta fra rattstammen. er alltid en tenningsledning der.

Skrevet

Kobla meg på den røde strømledninga som går til stereoen. Sjekka med voltmeter og 0 når tenninga er av, 12 når jeg setter på strøm og starter bilen, så da er det nok fungerende.

Har såklart rota bort 5V sikringa så har ikke fått sjekka om det faktisk funker enda, men er jo lov å håpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...