BmMm3 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det noe man trenger å tenke på i forbindelse med 99 mod. 320D .. tenker da på registerreim eller slike ting som man må ta FØR det ryker, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Så lenge rusten ikke har tatt den er det bare å bytte olje og tut&kjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Så lenge rusten ikke har tatt den er det bare å bytte olje og tut&kjør hallo, det er en 99 mod BMW! rusten tar da ikke dem? ;p hehe, neida.. intet rust.. så det er bare tut å kjør med disse bilene.. ikke noe å tenke på med register osv ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIM320D Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Register-reima på 320d er kjede. Når du har bilen inne til service skal de sjekke den automatisk. Du kan kjøre lenge lenge før det blir snakk om og skifte register kjede. Når det gjelder olje skift, har det jo seg sånn at vist man kjører på longlife olja, skal man kunne kjøre 30 000km før ein trenger og bytte. Dette trur eg ikkje e og annbefale. men Jæger går god for det. Ville anbefale og vertfall bytte på hver 20 000km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Register-reima på 320d er kjede. Når du har bilen inne til service skal de sjekke den automatisk. Du kan kjøre lenge lenge før det blir snakk om og skifte register kjede.Når det gjelder olje skift, har det jo seg sånn at vist man kjører på longlife olja, skal man kunne kjøre 30 000km før ein trenger og bytte. Dette trur eg ikkje e og annbefale. men Jæger går god for det. Ville anbefale og vertfall bytte på hver 20 000km. Jeg mener at 20000 Km mellom oljeskiftene generelt er for langt. Man kan kjøre så langt mellom oljeskiftene uten å direkte skade motoren, men det er ikke å anbefale. 10000 Km er etter min mening et godt kompromis. Husk at en dieselmotor avleder mye sot i oljen og at det stiller betydelig større krav til oljen enn for en olje til en bensinmotor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Så lenge rusten ikke har tatt den er det bare å bytte olje og tut&kjør hallo, det er en 99 mod BMW! rusten tar da ikke dem? ;p hehe, neida.. intet rust.. så det er bare tut å kjør med disse bilene.. ikke noe å tenke på med register osv ?? Nei rust og E46, det har vi ikke hørt noe om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Nei rust og E46, det har vi ikke hørt noe om Hehe, sikkert mange E46'er med rust.. men jeg har ingenting heldigvis gjelder å passe på bilen sin. vaske den skikkelig å sånn, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå