Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy feite for en M20!! :D Det var en slik jeg hadde planlagt fra begynnelsen før jeg fant ut at fler ventiler var tingen i siste liten.

Delekostandene underbygger bare hva alle seriøse trimmere har sagt i alle år, at performance koster flesk!

For 1 år og 3 mnd tilbake hadde denne motoren vært solgt! Nå angrer jeg litt på mine valg..

Kan du avsløre hva som er planen for neste sesong? M50? S50..? :twisted:

Du har en ståpå vilje jeg sjelden har sett maken til, tatt i betraktning alle problemer du har hatt. En skikkelig vassekte entusiast! :D Kjørestilen din er det ingenting i veien med heller.. 8)

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for det, joda det koster flesk og bygge en M20 med futt....men så blir det en sinnsyk grom motor. Motoren har ikke mer utviklingspotensial, og jeg vil skru mer. Derfor blir det ny motor med masse kubikk, prøve noe nytt.....

• 2 weeks later...
Skrevet

Så et bilde litt lankt bak i posten din av fronten på bilen (uten frontfange og IC) så lurte jeg på om du har kappa litt i den nedersta "lista" som radiatoren står på får å få ICen under frontfangeren?

• 5 months later...
Skrevet

Lenge siden jeg har oppdatert noe om bilen, så jeg legger ved noen bilder fra i sommer og nå. Bilen er under total rehabilitering, noe som trengtes etter en hard sommer sesong:

IMG_8801.jpg

IMG_9147.jpg

IMG_9148.jpg

IMG_9152.jpg

DSC00134.jpg

DSC00135.jpg

DSC00128.jpg

DSC00130.jpg

Skrevet

Takk, takk. Jeg beholder M20 motoren, bytter vippearmer til Nuke, plenumkammer, nye typen pyramideringer + noe forandringer på oilcatch og ekspansjonstank. Bilen er til lakk nå, og skal levere motordeler til Oslo Sylinderservice for maskinering. Da blir det noen timer med jobb innemellom bleieskift på den nye avleggeren;))

Skrevet

Denne bilen er rå! Såg den for første gang på Vålerbana, sinnsjukt med blårøyk..Det skal du ha ;)

STÅ PÅ ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Nå ble bilen fin igjen ja! Hjulbuene ble mye finere og. Blir litt mindre tid til skruing når man får skriker unger. Har selv en på 7 månder. Men man får lære dem opp til og bli me når di blir eldre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...