destroyy Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Ble gromt Blir det å rekke mai treffet til gatebil? eller blir det koseskruing for å rekke sommertreffet?
E30 2.7turbo Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Skrevet Mars 30, 2009 den farge inndelinga der ble jo drit fet du prata på du hadde ei m20 kasse til lars.. du har ikke tilfeldig vis den enda?? Ligger her den Simen, bare kom og hent.
simen e30 Skrevet Mars 31, 2009 Skrevet Mars 31, 2009 den farge inndelinga der ble jo drit fet du prata på du hadde ei m20 kasse til lars.. du har ikke tilfeldig vis den enda?? Ligger her den Simen, bare kom og hent. dt er flott.. da skal jeg ratt prøve å få tatt meg en tur en dag.. skal kanskje å hente meg en bil i det distrikte der snart så da kankje det passer bra å stikke innom
E30 2.7turbo Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Skrevet Mars 31, 2009 den farge inndelinga der ble jo drit fet du prata på du hadde ei m20 kasse til lars.. du har ikke tilfeldig vis den enda?? Ligger her den Simen, bare kom og hent. dt er flott.. da skal jeg ratt prøve å få tatt meg en tur en dag.. skal kanskje å hente meg en bil i det distrikte der snart så da kankje det passer bra å stikke innom Bare kom når du har tid, men gjør det før båtsesongen starter - tenkte bruke den som moring
Glenn-Andre Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 Ser drit bra ut det her , har sett bilen din endel innom fjordparken. Har lest alle sidene nå men sto ikke noe om da dere blei huka inn på teknisk? Gleder meg til å se hva du klarer denne sesongen .
DANI Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 fy faen så RÅÅÅÅTT gleder meg til å se denne bilen i gang til sommeren
E30 2.7turbo Skrevet April 3, 2009 Forfatter Skrevet April 3, 2009 Ser drit bra ut det her , har sett bilen din endel innom fjordparken. Har lest alle sidene nå men sto ikke noe om da dere blei huka inn på teknisk? Gleder meg til å se hva du klarer denne sesongen . Vi prater ikke så mye om den tekniske saken...
E30 2.7turbo Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 Gikk for en liten utfordring: ...med god hjelp fra minsten;)
E30 2.7turbo Skrevet April 9, 2009 Forfatter Skrevet April 9, 2009 Bare så jeg får bedre plass bak motoren, lei av såre knoker:)
E30 2.7turbo Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Ny ekspansjonstank og oilcatchtank fra Kimmit er montert, bytta bremserør foran samtidig: Blokk og topp hentet hos Oslo Sylinderservice:
E30 2.7turbo Skrevet April 18, 2009 Forfatter Skrevet April 18, 2009 Fant meg pinup dame til skjermene i dag....
vrossi46 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 steik.. blir bare bedre å bedre ditte.. mn.. ska du bruke stempla du hadde fra før.? er d kun pyramideringene som ble tatt no? er den klar til mai treffet.?
diohrvik Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 har følgt denne lenge, sansen for den altså stå på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå