Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 415
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jaggu, nå beggynner de Drammens gutta å få til å lage bil. :wink:

Blir jo konge detta. :D Men må du stå å se på til neste helg??

Hva gjorde du med demper festene oppe i karossen? Forsterket du noe, eller holder de org demper tårna?

Takk for det. Jeg kappa ut demperfestene og sveiset inn halve rør, det er greit forsterka. Gjenstår bare og prøve:)

Skrevet
sjå der ja:-)denne blir bare tøffere og tøffere:-)gleder meg til og skru på den til neste helg :D

Ja, og husk kassa med vodka :wink:

blir vell til at eg setter meg på den kassa med vodka og slukker tørsten og sorgene og tenker på den uferdige bilen min i garasjen :cry: men vi skrur jo best i fylla :D

Skrevet
sjå der ja:-)denne blir bare tøffere og tøffere:-)gleder meg til og skru på den til neste helg :D

Ja, og husk kassa med vodka :wink:

blir vell til at eg setter meg på den kassa med vodka og slukker tørsten og sorgene og tenker på den uferdige bilen min i garasjen :cry: men vi skrur jo best i fylla :D

+1

Skrevet

Faen å rå denne har blitt =D Gleder meg til å se den i drammen kanskje ;P Eller om gatebil blir første titt...

Mye kule detaljer nå ja =D

Skrevet

en frekk liten Precision SC62 BILLET! samme turboen som jeg bestilte av kimmit for 2 dager siden! 8) gikk du for 0.82 eksoshus eller større? har veldig trua på denne turboen, blir bra!!

Skrevet

jo på jobb jeg..hehe men er jeg som er kaptein på det synkende skip om dagen :!::lol: så har litt muligheter da!

den turbo er god får over 800hk den :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...