m3e30 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 jeg mailet mathias unger, som hadde annonsen på mobile, og la ved bildene fra krasjen. ogf han bekrefter at det ar hans bil. så da er det altså samme bil det er snakk, om, og den er ikke rettet altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 så ut til at høyre felg foran blei litt "kantkjørt i smellen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 jeg mailet mathias unger, som hadde annonsen på mobile, og la ved bildene fra krasjen. ogf han bekrefter at det ar hans bil. så da er det altså samme bil det er snakk, om, og den er ikke rettet altså. OK... imidlertid kan det være et poeng å gjøre oppmerksom på at Mathias Unger GmbH er et firma som har adresse i landsbyen Heusenstamm noen kilometer syd for Franfurt am Main. Bilen var imidlertid registrert (og tyske bilskilter er personlige) i distriktet Kreis-Coesfield ca. 300 Km nord for Heusenstamm. Er du sikker på at Unger også var eieren da bilen kjørte inn i autovernet på Nürburgring... og at han ikke bare er eieren av et vrak ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 det vet jeg ikke. men er bekrefta at det er den bilen iallfall.. så han må i tilfell ha kjøpt seg en annen csl om han fremdeles kjører rundt i en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 det vet jeg ikke. men er bekrefta at det er den bilen iallfall.. så han må i tilfell ha kjøpt seg en annen csl om han fremdeles kjører rundt i en.. Helt iorden,men han som hadde bilen da det smalt bor i Duelmen, og en god venn innenn CSL miljøet i Tyskland fortalte at denne bilen er tilbake på veien, så hvem som snakker sant, vet ikke jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå