Gå til innhold

Action i USA!!!!!

jcvold
 Share

Anbefalte innlegg

Man må ikke så langt bort som til USA før sivilt politi løper rundt med gunnerne i hånda på daglig basis..

Politiet her i Danmark bærer alltid våpen... også de som kun passer på trafikken... så det er best å oppføre seg på en skikkelig måte. Nordmenn blir forøvrig utvist fra Danmark hvis de begår alvorlig lovbrudd... som å stjele hjullastere i fylla og sånt... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

er ikke antallet registrerte våpen i norge ganske høyt i forhold til innbyggere og i tillegg noen paller med militære våpen skusla bort fra forsvaret?

er ikke helt enig i at antallet våpen er årsaken til alle drapene i usa. mennesker har drept hverandre i noen tusen år,våpen har bare gjort det lettere/renere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt med litt action en gang i blant :) Politiet i Norge har og tendenser til og være voldelig...

Men kanskje ikke på langt nær samme måte som borte i statene ;)

nå må du holde opp. du skal være rimelig umedgjørlig før politiet her tyr til vold. om noen en gang har fått litt strammere håndjern en nødvendig får være så. tror alle må innrømme at det ville kokt innimellom når man håndterer idioter som slår,spytter etc og kanskje lagt litt ekstra muskler i det. kan si mye kjipt om norsk politi,men voldelige er de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de trekker sikkert sjelden, eller?

Var det vi var litt overrasket over i Tyskland - de trakk våpen uten å på noen måte ha gitt omverdenen noe tegn på at de var politi. Vi stod kanskje bare 15 meter unna.

Dansk politi behøver ikke å innhente en tillatelse for å kunne skyte en person, men politiets særskilte etterforskningsavdeling skal alltid kontaktes hvis våpen er blitt brukt i f.eks biljakter. En litt spesiell sak her i Danmark er at også HV soldater kan bære våpen hvis de f.eks er satt til å dirigere trafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ikke så langt bort som til USA før sivilt politi løper rundt med gunnerne i hånda på daglig basis..

Politiet her i Danmark bærer alltid våpen... også de som kun passer på trafikken... så det er best å oppføre seg på en skikkelig måte. Nordmenn blir forøvrig utvist fra Danmark hvis de begår alvorlig lovbrudd... som å stjele hjullastere i fylla og sånt... :roll:

Da jeg var i Krakow i polen sto det politi med maskinpistol rundt omkring i sentrumsgatene. Man blir litt bekymret, men litt utpå kvelden var vi å pratet med dem og det var da hyggelige folk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i norge ble en mann skutt etter å ha angrepet en politimann i uniform,med kjøttøks. våpenet var allerede trukket og avdøde må ha vært klar over at det var alvor i det han hevet øksa og løp mot politimannen. saken ble da straks levert til sefo. latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var i Bulgaria og slappa litt av på stranda, kom det en kar løpende nedover, med 4 folk i dress løpende etter seg. De har maskingevær, skyter han og han faller. Gjett hva dem sa? IT'S ONLY A MOVIE! Var ikke no kameraer der da. Så satt dem seg inn i en PIMP'ed out svart merce. Den bulgariske mafiaen! :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i norge ble en mann skutt etter å ha angrepet en politimann i uniform,med kjøttøks. våpenet var allerede trukket og avdøde må ha vært klar over at det var alvor i det han hevet øksa og løp mot politimannen. saken ble da straks levert til sefo. latterlig.

Å kalle det latterlig er jo dra den litt da. Det er vel standard at alle slike saker etterforskes. I tillegg, om jeg ikke husker feil, var det mye styr rundt akkurat den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan kansje si grunnen til at vi fikk motortrøbbel.vi hadde henta romkameraten min sin Toyota Celica GT nede hos Toyotaforhandleren.den hadde hvert på oljeservice der.men da vi var ca 200 meter hjemmefra begynte oljelampa å lyse,og kom rar lyd fra motoren.da vi peila oljen var peilepinnen helt tørr!!

det viser seg at de som tok oljeskiftet mest sannsynelig har glemt å tighte bunnpluggen.den har lekket ca 5 liter olje på 20 minutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og jo,er mye drit her som vi bor.senest i forrige uke var det en politiaksjon mot et narkoreir her i feltet.ikke uttal deg om noe du ikke har peiling på... :roll:

Ikke kom å fortell meg at du som er "velstående" normann bor i "the projects" med BMW'n din! Er stor forskjell fra å bo der og til å bo i et strøk hvor det er litt drit. Såpass har jeg greie på. Det er mye drit i de rette strøka i Oslo også skal jeg si deg. Jeg har selv hatt nærkontakt med et par politiaksjoner i hovedstaden, men det er ikke noe jeg føler hører hjemme på bimmers.no, selvfølgelig. Her har jeg lyst til å se hyggelig bilprat. Hvis jeg ville lest om triste nyheter så hadde jeg sett på nyhetene. Skjønner?

Jada, du er i statene, så heldig du er, vi har fått med vårs det nå. Og vi vet at det er litt værre der, vi ser da alle på TV!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...