Nøstbakken Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Lurer på om noken her har handla frå big wheels.. Har kjøpt felger der, om dei er seriøse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Bigwheels er jo danske de også... ... Jeg har ikke kjøpt felger derfra, men jeg har kjøpt en oppsetning Continental SportContact II 205/55-16. Helt grei pris og service... Hmmm... 7000 innlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Fins ein norsk big wheels.. ligger i kr.sund.. www.bigwheels.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 http://www.big-wheels.no/ foreksempel. Kammerat av meg som eier/driver sjappa, og den er ganske så norsk. Kjøpte meg dekk av han for noen uker siden, da så jeg at han hadde 18" M5 kopi felger til 9000 med Nangkang Piggfrie vinterdekk, bare dekka jeg kjøpte meg kosta 6000, hadde jeg slengt inn 3000kr ekstra så hadde jeg fått med felgene også. Og han er seriøs, billige felger, dekk og fri frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 http://www.big-wheels.no/ foreksempel.Kammerat av meg som eier/driver sjappa, og den er ganske så norsk. Kjøpte meg dekk av han for noen uker siden, da så jeg at han hadde 18" M5 kopi felger til 9000 med Nangkang Piggfrie vinterdekk, bare dekka jeg kjøpte meg kosta 6000, hadde jeg slengt inn 3000kr ekstra så hadde jeg fått med felgene også. Og han er seriøs, billige felger, dekk og fri frakt. Da skaffer du vel noen bimmers rabatter du da Gjernes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 "Bigwheels" er åpenbart et populært navn... den danske utgaven er iallefall god nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Kjøpte meg 19" felger/dekk fra dem i sommer.! Måtte forhåndsbetale hele beløpet og ETTER jeg betalte fant jeg ut (via hegnar.no) at firmaet hadde gått med underskudd de tre siste årene.! (ja, sånt skal man sjekke FØR man forhåndsbetaler noe som helst) De lovte levering på 5 dager, men det gikk nærmere 2-3 uker med flere purringer og like mange unnskyldninger/dårlige forklaringer før jeg fikk felgene.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Noen flere som har noken erfaringer.. takk for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 pappa bestilte akoratt felger til audien sin, måtte forhånsbetale å felgene kom etter ca 1 uke. ingen merker eller noe på felgene. så nå har jeg også bestilt felger derfra! kjempe fornøyd forløbig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 http://www.big-wheels.no/ foreksempel.Kammerat av meg som eier/driver sjappa, og den er ganske så norsk. Kjøpte meg dekk av han for noen uker siden, da så jeg at han hadde 18" M5 kopi felger til 9000 med Nangkang Piggfrie vinterdekk, bare dekka jeg kjøpte meg kosta 6000, hadde jeg slengt inn 3000kr ekstra så hadde jeg fått med felgene også. Og han er seriøs, billige felger, dekk og fri frakt. Da skaffer du vel noen bimmers rabatter du da Gjernes? Hehe, jeg syns det er greit å betale det det koster jeg, når det er så billig fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Bestillte M5 felger med dekk derfra for 2 uker siden, spesialtilbud den uken da de bare kosta 7.000!! Kanon billig!! Fikk de tilsendt i posten under 1 uke etterpå, men måtte forhåndsbetale...Felgene var strøkne, men er jo litt irriterende at de ikke greier å sette på loddene inni felgen rett, hvertfall når disse felgene er såpass åpne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 i hvilken dimmensjon var det de hadde tilbud på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Bestillte M5 felger med dekk derfra for 2 uker siden, spesialtilbud den uken da de bare kosta 7.000!! Kanon billig!! Fikk de tilsendt i posten under 1 uke etterpå, men måtte forhåndsbetale...Felgene var strøkne, men er jo litt irriterende at de ikke greier å sette på loddene inni felgen rett, hvertfall når disse felgene er såpass åpne Hvor var loddene plassert da? Ble de visende fra utsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWCruiser Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Var tilbud på 18X9...loddene var festet både i kanten til mønsteret på felgen og helt innerst så noen av de var lett synlige... men man kommer vel ikke utenom det sikkert...bare kjipt at de ikke kan greie å sette de rett på, er tydeligvis vanskelig det :S men men ikke så farlig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå