Gå til innhold

Bilder fra USA ! oppdatert 9.feb- har hentet bilen i norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen.som noen av dere sikkert vet er jeg på et lenge opphold her i "Statene".og tenkte i den forbindelse å dele litt bilrelaterte bilder med dere,om ting som kansje ikke er så dageligdags å se hjemme i norge osv.

begynner med et par:

her er FDNY i new york i full utrykning

Bilde_152.jpg

Folk er veldig interesert i NASCAR her i sør,og det har nettop hvert Daytona 500 løp.

her er en bil som sto utstilt på flyplassen i Charlotte

07102006114_G.jpg

det kryr av politibiler og motorsykler her.nesten hver gang jeg kjører hjem på higway 501 på kvelstid ser jeg en politiaksjon.

22022007362_G.jpg

her kan du få kjøpt et hus på samme måte som en bruktbil.de står utstilt langs veikanten,og her ser dere åssen de blir transportert

22022007359_G.jpg

Her er BMW`en jeg har kjøpt her i USA.en 325IS

07022007299_G.jpg

om det er ønskelig kan jeg legge ut flere bilder etter hvert.

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Svigerfar har faktisk et slikt hus som hytte i Florida. Det var enten to eller tre "moduler" som ble fraktet løst på trailer og satt sammen. Mener han sa 80-90kvm.

Så flere slike på veiene da vi kjørte fra NYC til Ottawa via Toronto.

Egentlig mye rare doninger i USA - men så er jo også ALLE trailerne så sinnsykt mye kulere der borte enn i Norge hvor alle trailerne er flate i triiinet sitt!

Skrevet
Alltid morsomt med noen bilder :D Pøs på...

takk! mer skal komme! var litt skeptisk siden det var en fyr som stilte seg kritisk til tråden min "action i usa",om folk var interisert i å se bilder herfra,men skal legge ut flere!

skal med tiden ta en tur til BMW senteret i Spartanburg å kansje kjøre på bana der,så da kan jeg knipse litt bider der.

Skrevet

Kom med masse bilder :) Det er spennende å se bilder fra andre plasser her i verden :) keep em coming ;)

Skal komme meg over til USA på ferie innen 2010 :)

Skrevet

Pøs på med bilder... og hvis bildene forteller en interessant historie behøver de ikke nødvendigvis vise et kjøretøy heller... :wink: ... USA er alltid spennende... på godt og vondt... :D

Skrevet

Kule bilder! Hadde gjerne sett flere av de.. alltid gøy med bilder fra andre land, og spesielt USA.

Fått knipset noen bilder av noen kule bimmere der borte da? Eller er det bare lexuser og SUV'er det går i det borte? :P

Skrevet

Artig med bilder. Så her er det bare å legge ut i bøtter og spann..

MPålwer: Ikke ofte å se at det er noen som faktisk bruker/brukte Amiga. Men du er sikkert en av de skjønner jeg. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...