Gå til innhold

Bilder fra USA ! oppdatert 9.feb- har hentet bilen i norge

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal med tiden ta en tur til BMW senteret i Spartanburg å kansje kjøre på bana der,så da kan jeg knipse litt bider der.

Banen i Spartanburg så ut til å være en morsom bane. Mener det ikke var så dyrt å leie en M3/Z4M med kjørekurs. :whoa:

Var i Spartanburg dagen etter the homecomming for Z3. Mener det var flere tusen biler der den helga, Jævlig dårlig timing å komme på mandag da, ikke var det kjørekurs den dagen heller

:stupid:

• Svar 435
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dieselen her i USA er faktisk Dyrere enn Bensinen, og det er ikke en selvfølge at Bensinstasjoner selger diesel.

e5qej2jgub152kfajo52.jpg

i BMW`en på Interstate 95 på vei nordover, der starta fartsgrensa på 70 miles, ca 115 km\t

Skrevet

jepp, var ganske kjedelig i lengden. og får ikke sett så mye heller, er sjelden interstaten går gjennom byer og lignende som kan være interesant å se på.

så om man skal på roadtrip i USA så er det nok best å holde seg på "småveier" eller Route 66

Skrevet

Da var jeg hjemme i Norge på juleferie frem til 4.januar :)

kommer oppdateringer og flere bilder etter nyttår.

i mellomtiden ønsker jeg God Jul til

alle lesere av denne tråden :)

Skrevet

Aldri kjørt så mye rett frem jeg når jeg kjørte fra Las Vegas til nordenden av Grand Canyon for så østover og ned til sørenden av Grand Canyon for så vestover og nord til Las Vegas.

Siste stykket før Hoover dam var det en halvtimes kjøring rett frem uten rattutslag i 130 km/t. Var en slak sving på hele det stykket.

Har noen kjørebilder her:

http://my.opera.com/torsteina/albums/show.dml?id=358366

Var uheldig og fikk en skranglete Jeep, med advarsel i solskjermen mot å gjøre krappe svinger.

Usa2%20058.jpg

Hadde håpt på en Z4, men den var allerede utlånt *hulk*

IMG44FRI58YFF.jpg

Fantaserte om en Ferrari eller lignende og 320 km/t på det stykket her:

Usa2%20106.jpg

Siste stykket mot Las Vegas:

Usa2%20426.jpg

Skrevet

Hadde fått fnatt av å kjøre på sånne veier! Med mindre man praktiserer fri fart :lol: Holder folk stort sett fartsgrensene, eller går det helst en del raskere?

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...