Kaptein Vom Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 skal med tiden ta en tur til BMW senteret i Spartanburg å kansje kjøre på bana der,så da kan jeg knipse litt bider der. Banen i Spartanburg så ut til å være en morsom bane. Mener det ikke var så dyrt å leie en M3/Z4M med kjørekurs. :whoa: Var i Spartanburg dagen etter the homecomming for Z3. Mener det var flere tusen biler der den helga, Jævlig dårlig timing å komme på mandag da, ikke var det kjørekurs den dagen heller
Kaptein Vom Skrevet Desember 15, 2007 Skrevet Desember 15, 2007 For to år siden var jeg på ferie i seks uker i usa, og reiste mere enn hva reisekåtepansjonister gjør på seks uker
jcvold Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 Dieselen her i USA er faktisk Dyrere enn Bensinen, og det er ikke en selvfølge at Bensinstasjoner selger diesel. i BMW`en på Interstate 95 på vei nordover, der starta fartsgrensa på 70 miles, ca 115 km\t
Ad|oS Skrevet Desember 17, 2007 Skrevet Desember 17, 2007 Må være kjedelig å kjøre på disse veiene... Merker selv hvor ille det er å kjøre på E18/E39 her i Norge!
jcvold Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Skrevet Desember 17, 2007 jepp, var ganske kjedelig i lengden. og får ikke sett så mye heller, er sjelden interstaten går gjennom byer og lignende som kan være interesant å se på. så om man skal på roadtrip i USA så er det nok best å holde seg på "småveier" eller Route 66
jcvold Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Skrevet Desember 19, 2007 Da var jeg hjemme i Norge på juleferie frem til 4.januar kommer oppdateringer og flere bilder etter nyttår. i mellomtiden ønsker jeg God Jul til alle lesere av denne tråden
Stonescream Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Aldri kjørt så mye rett frem jeg når jeg kjørte fra Las Vegas til nordenden av Grand Canyon for så østover og ned til sørenden av Grand Canyon for så vestover og nord til Las Vegas. Siste stykket før Hoover dam var det en halvtimes kjøring rett frem uten rattutslag i 130 km/t. Var en slak sving på hele det stykket. Har noen kjørebilder her: http://my.opera.com/torsteina/albums/show.dml?id=358366 Var uheldig og fikk en skranglete Jeep, med advarsel i solskjermen mot å gjøre krappe svinger. Hadde håpt på en Z4, men den var allerede utlånt *hulk* Fantaserte om en Ferrari eller lignende og 320 km/t på det stykket her: Siste stykket mot Las Vegas:
Ad|oS Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Hadde fått fnatt av å kjøre på sånne veier! Med mindre man praktiserer fri fart Holder folk stort sett fartsgrensene, eller går det helst en del raskere?
Stonescream Skrevet Desember 20, 2007 Skrevet Desember 20, 2007 Møtte nesten ikke biler på de strekningene jeg kjørte på. Kan faktisk ikke huske at jeg kjørte forbi noen biler. På Interstaten kjørte folk som i norge. 20 km over.
jcvold Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 sånn er det for det meste, folk kjører ca 10 miles over grensa,og da gidder ikke snuten reagere
johjoa Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 hva ligger bøterne på over dammen? er det sånn at du får 7200 for å kjør 20-30km/h over fartsgrensen?
opasb Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 dæven for noen veier.. blir nokk bilferie til usa om ett par år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå