Dr_S Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Skal til USA 1. juni med barn og samboer Besøke venner i Florida, Miami. Gleder meg stort, selv om det nok ikke blir noe BMW kjøring
sdfdsfds Skrevet Mai 10, 2008 Skrevet Mai 10, 2008 Reiser åsså til USA igjen i Juni, kan nesten ikke vente å komme tilbake igjen Skal være 4uker denne ganga. Skal til New York, Florida, Georgia, Tennessee, California, Nevada og Arizona Jeg tenkte åsså å innom OCC i Montgomery New York
jcvold Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Skrevet Mai 11, 2008 Syns det ser ut som du er flink til å dra rundt og oppleve ting der borte.Må si jeg misunner deg en del med de opplevelsene du får. takk, jo jeg prøver å få med meg så mye som mulig, så sant arbeids situasjonen og lommeboka tillater. de neste tingene på lista er Atlantic city , Denver og kansje niagra fallls. jeg skal fly selv til Atlantic city,det er ca 1,5 timer, avhengig av hvilket fly jeg leier opp dit
jcvold Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Skrevet Mai 22, 2008 Da var E36 325IS`en byttet inn,og erstatningen er en E46 325Ci coupè ,2001`modell, sort,og med det meste av utstyr! og til gi-bort pris. digg når dollaren er så lav. de skulle ha 11.000 $ for den , altså 55.000,- kr, så med IS bilen som inbytte ble ikke mellomlegget så stort her er bilder :
jcvold Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 hadde bilen min på verksted hos BMW senteret i washington DC,måtte skifte viftemotstanden. men var god service, fikk gratis leiebil i 24 timer mens bilen var inne , og da jeg hentet dne i dag var bilen nyvaska! felger og alt! her er leiebilen :
Fredrik Skrevet Juni 26, 2008 Skrevet Juni 26, 2008 Gratulerer med ny BMW (hyggelige bilpriser i statene)... tipper det var OK å levere tilbake leiebilen...
jcvold Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Skrevet Juni 26, 2008 ja,var ikke noe krefter i den tunge feite Jeep`en i forhold til min 325
Dr_S Skrevet Juli 2, 2008 Skrevet Juli 2, 2008 Ikke for å hijacke denne tråden, men så fryktelig våte ut de bildene dine Her er noen fra min Florida tur: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=458974
jcvold Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Skrevet Juli 4, 2008 litt flere USA bilder BMW`en igjen Unge,dynamiske herr Vold er Date i Bryllup med denne pene piken¨ på flytur til Raligh,NC med Seminolen. på 10.000 fot på vei hjem til frederick Fra en flytur til Martha`s Vineyard
maurtin Skrevet Juli 4, 2008 Skrevet Juli 4, 2008 Ikke for å hijacke denne tråden, men så fryktelig våte ut de bildene dine Her er noen fra min Florida tur:http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=458974 fy flate den blå mazda'n nedi der var stygg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå