Kevin=) Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 tusen takk skal du ha Jan Cato. Gtien er en kompis av meg sin og den gaar faen meg bedre enn 325en hehe. 325en er leaset her og leverer den tilbake veldig snart. dyrt for en student, men morro saa lenge det vaerte. er foroverig en 3 liters motor paa 215 hk
jcvold Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 No problem Høres sprek ut den Bimmer`n. Skal til BMW forhandleren til uka å ta oljeservice,og da skal jeg prøvekjøre en Z4 cab i mellomtida
bad_ip Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 høres ut som dere har det kjekt der borte. hvordan er utelivet i forhold til norge?
Kevin=) Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 høres ut som dere har det kjekt der borte. hvordan er utelivet i forhold til norge? utelivet i cali har jeg ikke opplevd saa mye av enda.. i florida var jeg en del ute og jeg likte det. jeg var ute i hollywood paa haloween og tro meg.. det var DRIIIIT kult
jcvold Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 høres ut som dere har det kjekt der borte. hvordan er utelivet i forhold til norge? Her på mine kanter er uteliver ok.Myrtle beach er en badeby,så kommer masse folk her i sommerhalvåret. det dumme er at på de vanlige utestedene stenger serveringa kl 0130. Da pleier folk å dra på strippeklubber.de er åpen till 0500. og selger øl. er på en måte ganske "stuereint" å gjøre det sånn her.ganske vanli. og siden vi er likevel inne på temaet: Den kuleste lova her i south carolina: Strippeklubber der jentene kler av seg alt,har ikke lov å servere alkohol.Men,Du har lov å ta med inn nin egen! så det man gjør etter utestedene stenger,er å hoppe i en drosje,kjøre innom bensinstasjonen å kjøpe øl,og dra til "derrie`r" all nude gentlemans club" betal 10$ i døra,og du får ta med inn eget øl,og får utlevert en rød kjølekoks med is til og med! så du kan sitte å drikke kaldt medbragt øl,og se på nakne damer,på et utested!
Kevin=) Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 naar vi snakker om only i america... hehe blitt stoppet av politiet her 5 ganger.. bot to ganger.. den ene gangen ble jeg tatt i 70 miles i 40 sone, andre gang 72 i 65. forste boten var paa 80 dollar og heeele 50 cent. andre var paa litt mere.. skjonte ikke helt hvorfor. de tre andre gangene var det advarsler.. og en av de var at jeg racet en ny blaa mustang gt.. som var en sivil.. det skjedde i florida da
B.E.E. Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Dette var kjekt lesestoff. Kjempefint med bilder. Bare å legge ut masse
jcvold Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 skal ned på BMW med bilen i dag,og ta oljeservice,tenkte å knipse litt bilder da,av alle de fete bilene der nede
BimmerKing Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Morsomt med denne tråden gitt Stå på jcvold OT: Du er ikke tilfeldigvis Raumaværing?
jcvold Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 da var det på tide med litt flere bilder! var nede hos BMW forhandleren her isted,å skifta olje.men de fant og ut at g trengte nye bremseskiver bak,så det ble 200$ extra tok noen bilder BMW 335CI E92 twinturbo: forfra corvette Z4`er . stod to 2.5 og en 3.0 liter der blandt annet denne er litt nice.i butikken solgte de en samle ting,med alle M3 modellene,i forbindellse med 20 års jubileet.men va stive priser : 395$
jcvold Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Morsomt med denne tråden gitt Stå på jcvold OT: Du er ikke tilfeldigvis Raumaværing? nei,er nok ikke det.er fra sogn og fjordane. fra Gulen,helt ytterst i sognefjorden,halvanna time fra bergen
BimmerKing Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Ok. Morsomt med bilder fraUSA iallefall Sleng ut når dufår sjansen innimellom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå