Azeton Skrevet Mars 14, 2007 Skrevet Mars 14, 2007 Får bare mer og mer lyst til å dra til usa en sommer eller 3
Kevin=) Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 haha kevin står til????? var d ikke du som gikk på Dønski VGS?? gikk på valler vgs er forresten 420hk i jaguaren.. v8 med kompressor
jcvold Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Hey Kevin! Varmt hos deg og? her var det +30,4 på det verste i dag!
Kevin=) Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Hey Kevin! Varmt hos deg og? her var det +30,4 på det verste i dag! neeh ikke så varmt hos oss i dag. rundt 23 kanskje. var varmere i helgen ja.. dette er seff PLUSS 23 grader celsius hehe skal fly nå snart ned til L.A
BMWPower Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Hvem av dere som bor i San Francisco? Jeg er der borte av å til, søstera mi bor der. Konge by, men ikke så varmt. L.A er mye varmere. Hadde en roadtrip fra S.F til L.A for noen år siden langs kysten, niiiicccee!!
jcvold Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Det er kevin som bor på vestkysten,jeg bor på østkysten,i Myrtle Beach
Kevin=) Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Hvem av dere som bor i San Francisco? Jeg er der borte av å til, søstera mi bor der. Konge by, men ikke så varmt.L.A er mye varmere. Hadde en roadtrip fra S.F til L.A for noen år siden langs kysten, niiiicccee!! jeg bor i san fransisco hvor bor hun her da? hva gjør hun her?
M6 Bjørn Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Hvem av dere som bor i San Francisco? Jeg er der borte av å til, søstera mi bor der. Konge by, men ikke så varmt.L.A er mye varmere. Hadde en roadtrip fra S.F til L.A for noen år siden langs kysten, niiiicccee!! Jeg også har kjørt The Pacific Coast Highway ett par ganger fra SF til LA,og det er en fin strekning ja
R Andersen Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Jeg også har kjørt The Pacific Coast Highway ett par ganger fra SF til LA,og det er en fin strekning ja Helt enig! Kjørte den i sommer, og jeg skjønner hvorfor den veien har blitt kåret til en av verdens fineste veistrekninger!
jcvold Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 legger ut et par bilder av Bilene til folk i klassen: her er romkameraten min sin Toyota Celica GT. Han hadde den i 2 dager før motoren tok kvelden.forrige eier hadde kræsja bilen,og fått en bulk i bunn-panna,akurat der "sugerøret" er,og dermed fikk ikke motoren nok olje,og Motoren skar seg. så nå har han fått satt inn en brukt botor hos Toyota... sure 3800$..
Fredrik Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Helt enig! Kjørte den i sommer, og jeg skjønner hvorfor den veien har blitt kåret til en av verdens fineste veistrekninger! Bildet viser en ung Fredrik i 1991 ved Mill Creek Bridge (Big Sur/Carmel) som er en del av den såkalte Highway 1 mellom San Francisco og Los Angeles. Strekningen skal naturligvis kjøres fra SF til LA... så man får en best mulig utsikt mot Stillehavet. Vi startet kjøreturen (i en Chrysler Le Baron 3.0 Cabriolet) i Los Angeles og kjørte via Grand Canyon til Denver/Boulder i Colorado. Tilbake kjørte vi via Salt Lake City til San Francisco. Den siste delen av turen ned Highway 1 var uten tvil den fineste. Carmel er forøvrig en fin by der bl.a Clint Eastwood har vært borgermester...
jcvold Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 Her er bilen til en i klassen. Ekte amerikaner! Chevy Van! inni er det 4 kapteinstoler, "CB Radio" ,sånn du snakker med Trailersjåførene med ,og baki er det dobbeltseng og sort/hvitt T.V ! ganske kul!! 2000$
Trulsen Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Artige bilder, men som en kuriositet er det litt viktig å ikke blande sammen Sikorsky S-67 "Black Hawk" med Sikorsky S-70/UH-60 "Black Hawk". Noe annet å se de helikopterene der vs. helikopterene jeg sitter i på veg i Nordsjøen ja
jcvold Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 kan jeg tenke meg ja ! har selv jobbet deltid på Helikopter service basen i Florø. men sikorsky S-61 er ganske nice den og,men var dritkul denne Blackhawken !
K Landre Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 Er ikke helt de samme helikopterne vi flyr når vi skal i Nordsjøen nei. Har ikke flydd Sikorkskyen enda bare Super Puma Mark 1 & 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå