Gå til innhold

Refleksvestene er klar!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel ikke noe problem med å vente på vest heller..? Det er påbud fra 1. mars, men man vil ikke få noen bot for å ikke ha en vest i bilen enda, så det er vel muligheter for å få laget flere vester slik at flere får disse fine vestene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg har skrevet inn "mhane" som betalingsinformasjon istedet for det som sto opplyst i mailen (som ble lest 2 dager etter jeg hadde betalt :) )

Regner med at Gunnar klarer å nøste opp i sånne småfeil eller..? Spør her istedet for på pm siden det kan være flere som har betalt før de fikk bekreftelsen på bestillingen via mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stoppa innom statoil å handla en vanlig vest jeg imens da! kan banne på at det blir mye kontroller her i byen framover!!

Tja...er vel ikkje krise om du blir stoppa uten vest heller...er tross alt ikkje noko bot for det. Foreløpig...

nei! er vel litt slingringsmonn heldigvis!

men når først gestapo starter her, da er det ingen nåde! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble jo skikkelig fine, men jeg var for sein i første omgang. :( Nå har jeg riktignok et par vester fra før, bl.a. original BMW, men jeg tror ikke noen av de er store nok til å gå utenpå tykk jakke, dessuten MÅ man jo bare ha bimmers.no-vest! ;)

Gunnar: For oss som ikke rakk å bestille før det ble tomt, skal vi sende inn bestilling og betale, eller ønsker du at vi venter til du har -gule- på lager igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...