BreitBau Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 fikk 2 stk nyyyyydeelige gule vester i posten i dag Veldig fine.. takk skal du ha Gunnar La oss si at XL passer en kar som meg, stor over skuldrene og ett lite tak over utstyret. Med jakke utenpå selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Det er vel ikke noe problem med å vente på vest heller..? Det er påbud fra 1. mars, men man vil ikke få noen bot for å ikke ha en vest i bilen enda, så det er vel muligheter for å få laget flere vester slik at flere får disse fine vestene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Min vest lå i postkassa nå,kjapt levert Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 stoppa innom statoil å handla en vanlig vest jeg imens da! kan banne på at det blir mye kontroller her i byen framover!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 stoppa innom statoil å handla en vanlig vest jeg imens da! kan banne på at det blir mye kontroller her i byen framover!! Tja...er vel ikkje krise om du blir stoppa uten vest heller...er tross alt ikkje noko bot for det. Foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Ser jeg har skrevet inn "mhane" som betalingsinformasjon istedet for det som sto opplyst i mailen (som ble lest 2 dager etter jeg hadde betalt ) Regner med at Gunnar klarer å nøste opp i sånne småfeil eller..? Spør her istedet for på pm siden det kan være flere som har betalt før de fikk bekreftelsen på bestillingen via mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 stoppa innom statoil å handla en vanlig vest jeg imens da! kan banne på at det blir mye kontroller her i byen framover!! Tja...er vel ikkje krise om du blir stoppa uten vest heller...er tross alt ikkje noko bot for det. Foreløpig... nei! er vel litt slingringsmonn heldigvis! men når først gestapo starter her, da er det ingen nåde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hva med å bare selge strykemerkene da? Er jo endel som allerede har vest...uten trykk Siden det var mangel fra leverandør på vester! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Da har jeg motatt 1 stk refleksvest, den ble kjempebra Gunnar. Passet perfekt i vipperummet under rattet. Takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Er det interesse for oransje også, eller vil de fleste vente på gule? Jeg ønsker å vente på gule. Få forresten vester på jobben imorra, så da har jeg frem til bimmers vestene er klare . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 De ble jo skikkelig fine, men jeg var for sein i første omgang. Nå har jeg riktignok et par vester fra før, bl.a. original BMW, men jeg tror ikke noen av de er store nok til å gå utenpå tykk jakke, dessuten MÅ man jo bare ha bimmers.no-vest! Gunnar: For oss som ikke rakk å bestille før det ble tomt, skal vi sende inn bestilling og betale, eller ønsker du at vi venter til du har -gule- på lager igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 I dag kom det to stk. bimmersvester str. XL med posten her i Danmark. Jeg er 186 cm lang, normalt bygget... og vestene passet perfekt utenpå en alminnelig vinterjakke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 I dag kom det to stk. bimmersvester str. XL med posten her i Danmark. Jeg er 186 cm lang, normalt bygget... og vestene passet perfekt utenpå en alminnelig vinterjakke... Snakker vi dansk eller norsk standard på vinterjakka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Nå kom posten inn døren med 4 nydelige refleksvester! Godt jobbet Gunnar! Kjempefine og raskt levert! Kommer til å føle meg meget vel i denne Nå skal jeg ikke bevege meg en meter uten vest, he he.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Snakker vi dansk eller norsk standard på vinterjakka da? Hehehe... vesten går iallefall utenpå denne påkledningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå