maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Det er forskjell på å valse og å ødelegge skjermene da.Huser ikke hvor jeg fant bildene,men var div e36 som så ut som om de hadde mista hjula i stor fart. Stakk langt utenfor bakfangern og. tittel: kan ikke folk med bmw og bredde biler\skjermer.... det var den jeg ville frem til att var en veldig dårlig overskrift... noen som har bmw kan rett og slett ikke og bredde bilene sine hadde vel passet bedre... Enig der. Uansett,dette er et veeeeldig relevant tema i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Skikkelig tøft med hjulbuer som starter oppe ved huven og man har fortsatt "bare" ca 40mm ifra dekket opp til buen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 ikkje noke å sei på den røde der... men maxis hvilken bil kjøre du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Er d noe poeng i å diskutere smak og behag på ett forum med ca. 500 forskjellige meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 sinten; Minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Maxis er sikkert bare en tullpikk som er her for å slenge dritt om BMW. Virker som volvofolk har noe veldig imot BMW. Bare for å ha sagt det, den grønne volvoen ble rett og slett guffen, og det sier jeg ikke for at jeg liker BMW, eller fordi pappa'n min er sterkere enn pappaen din. Er noe som heter forskjellig smak. Noen synes 240 med torshov vinge er direkte tøft liksom, mens andre ler av de og legger ut bilder her på bimmers så alle kan le Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Det her har jeg gjort selv og bredd hjulbuene, jeg syns det var fint. fram og bake har jeg breddet med 2.5cm vær skjærm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Maxis er sikkert bare en tullpikk som er her for å slenge dritt om BMW. Virker som volvofolk har noe veldig imot BMW. Bare for å ha sagt det, den grønne volvoen ble rett og slett guffen, og det sier jeg ikke for at jeg liker BMW, eller fordi pappa'n min er sterkere enn pappaen din.Er noe som heter forskjellig smak. Noen synes 240 med torshov vinge er direkte tøft liksom, mens andre ler av de og legger ut bilder her på bimmers så alle kan le Haha! Så ødelagte hjulbuer er et ømt tema? sett på maken Kjører bmw e38 selv om noen vil vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 For en tett tråd. Det finns MINST like mange "mislykka" breddinger på Volvo som på BMW. Du kunne bare droppet å nevne de to bilmerkene, og heller skiftet topic på denne tråden til eller no i den dur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 ikkje for meg, kjører kun orginalskjermbiler men når du bynner å hakke på biler som orginalt er bredda fra fabrikk da bryr eg meg... den røde har vel m3e46gtr bredding? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 i og med at forum på nett ikke lenger er her for å diskutere,fremme synspunkter og meninger,vise frem bilder osv er det vel bare å slette denne tråden før noen kommer å ødelegger hjulbuene mine om natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Som nevnt over her.. jeg satt akkuratt å kikka på det. Det er en grunn til at mange BMWr ser slik ut, da GTR er fabrikk bredda slik. Er det fortsatt like stygt med bredding som starter ved panseret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 he he.. jeg diskuterer gjerne etter du forandret tema ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Den røde E46'n er jo rå.. Den kunne vært senket endel til, men breddinga er det ingenting å si på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Som nevnt over her.. jeg satt akkuratt å kikka på det.Det er en grunn til at mange BMWr ser slik ut, da GTR er fabrikk bredda slik. Er det fortsatt like stygt med bredding som starter ved panseret? Jeg liker som tidligere nevnt ikke digre hjulbuer,uansett om de er levert ifra fabrikk eller ikke. Lada er og levert ifra fabrikk,men er de pene fordi? nei. skal se om jeg finner de skrekkeksempla på ødelagte hjulbuer jeg nevnte tidligere her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå