Gå til innhold

Slett

maxis
 Share

Anbefalte innlegg

Hva er galt med den E36`n? Syntest den breddingen kan bli veldig bra med rett farge, felger og annen styling. Forden er også tøff, men den skulle ha lakkert breddingen. 6-serien er grusom, men det er heldigvis lenge mellom slike skrekkeksempel!

Det finnes mange forskjellige vellykkede/misslykkede breddinger av BMW, men det gjør det absolutt av andre merker også!

Men å bredde en BMW alà den Volvo`n du viser til trengs ikke, da det er god nok plass til brede dekk orginalt på en BMW.. 8):wink:

Horfor bredde folk da? Fordi breddinga er tøff?

De fleste bredder vel for å få plass til kantfelger med ukurnat bredde og innpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

M8-prototypen er drittøff. Har sett det bildet mange ganger, men la først nå merke til at den ikke har vippelykter i det hele tatt - ikke utsparringer til det i panseret engang.. :)

Jeg tror også at den 6eren på forrige side hadde vært tøff om breddingen bak var litt mer forsiktig. Tøff front på den bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei maxis, Kan trygt sei med handa på hjertet, att ALLE her inne, (og da håper eg att eg prater for alle) INGEN sliter med å inrømme att det finnest f.eks volvoer som er finere breddet en noken bmw'er... men trur du alle på bimmers forsvarer kver en jævla valsa/bredda bmw KUNN på grunn av den har en kvit/blå rondell på panseret ?

NEI da tar du feil... er slik eg får inntrykk av att du trur... og da meiner eg om det du sa tidligere idag "ømt punkt" osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt greit, jeg skal innrømme at den volvoen var forseggjort, men så sykt var det da ikke.. finnes mang en bmw der ute som er bredda vel så bra som den svensken der..

men ja selvfølgelig noen som er helt bedritene også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå gjust kjøpt inn ny julbue valser (kvaliet) Fra usa.

og vi jobber med saken om å få dette i gang, av en av mine interesser av dette så har jeg fått in diverse utstyr

jeg jobber som sakt på Bilskadeservice på Tveit i Kristiansand,

kan og nevnes at vi bled gjust kåret til et av di beste Karroseri&lakk verksted i norge. Sjekk Dagbladet ;)

vi er 3 ansatte :)

jeg lakker 2 andre retter :)

Om det skulle være av interesser av at noen som ville hatt litt valsing så kan dere sende meg Pm om info!!

Mvh Torstein

2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå gjust kjøpt inn ny julbue valser (kvaliet) Fra usa.

jeg jobber som sakt på Bilskadeservice i kristiansand.

Om det skulle være av interesser av at noen som ville hatt litt valsing så kan dere sende meg Pm om info!!

Mvh Torstein

b27.JPG

Kun valsa den der på bildet? Den har jo et parti på hjulbuen som peker loddrett.

De fleste en ser med valsa buer har jo en kvass kant som stikker ut om du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada Gutten min!

valsing kan gjøre på flere måter vet du,,,,, dette bildet var bare pynt :)

Umiddelbart kan det faktisk se ut som om skjermene på bilen som vises på bildet ikke er valset, men at felgene/dekkene går på med et skrik pga. et tydelig tyskertuk. Med tanke på siderefleksene... er bakskjermen fra USA ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxis er sikkert bare en tullpikk som er her for å slenge dritt om BMW. Virker som volvofolk har noe veldig imot BMW. Bare for å ha sagt det, den grønne volvoen ble rett og slett guffen, og det sier jeg ikke for at jeg liker BMW, eller fordi pappa'n min er sterkere enn pappaen din.

Er noe som heter forskjellig smak. Noen synes 240 med torshov vinge er direkte tøft liksom, mens andre ler av de og legger ut bilder her på bimmers så alle kan le

Haha! :roll:

Så ødelagte hjulbuer er et ømt tema? :wink: sett på maken

Kjører bmw e38 selv om noen vil vite det.

Nei, det er klart det ikke er det, men jeg, med helt sikkert mange her inne er lei av folk som kommer for å snakke dritt om BMW og skryte volvo opp i skyene. Det er for mange av dere. Klart vi kan ha en diskusjon om hva som er pen/ordentlig bredding av biler, men du mister fort respekt når du legger frem dine synspunkter så uproffesjonelt. Når du tar alle bredda BMW'er under en kam på den måte du gjør, så må du regne med reaksjoner når du er på et BMW forum, der det er folk som f. eks synes GTR breddinga på E46 er dritrå. Tror du bør sirkulere litt lengre i BMW miljøet før du kommer med sånne utsagn, så du ser at det finnes annet enn f. eks den E30'en du la ut med hjula en halvmeter på utsida buene.

Du trenger ikke gå lenger enn til Sverige for å se flere som bruker samme metode som det er brukt på volvoen du la ut, det kalles "avestabredding"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M8´n var stilig ja.. jeg har og "proff" hjulbuevalse men er alikavell ikke helt fornøyd med valsingresultatene som blir.. jeg er for og ha den rette kanten men att selve buen er bredere.. dette åpnådde vi med og kutte litt i skjermen og knekke stålet og flytte muligheten for og sveise på igjend buen lengre opp og lengre ut.. da mistet vi det preget av att bilen er seget bak og man kan senke hele bilen mere.. :) ble jo bra da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M8´n var stilig ja.. jeg har og "proff" hjulbuevalse men er alikavell ikke helt fornøyd med valsingresultatene som blir.. jeg er for og ha den rette kanten men att selve buen er bredere.. dette åpnådde vi med og kutte litt i skjermen og knekke stålet og flytte muligheten for og sveise på igjend buen lengre opp og lengre ut.. da mistet vi det preget av att biolen er seget bak og man kan senke hele bilen mere.. :) ble jo bra da..

Enig der ang.kanten.

ser mye mer "orginalt" ut om en har den kanten som peker rett ned.

Aldrig sett en valseh hjulbue med det partiet rett jeg,men godt mulig det går å fixe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler jo rett og slett om smak og behag, som noen har nevnt.. Poenget er jo uansett at arbeidet blir grundig utført slik at det ser pent ut (i eierens øyne), og at det blir lovlig..

Det å få det lovlig er vel et problem dersom man "bretter ut" kanten, men jeg skal ikke si så mye da jeg mest sannsynlig kommer til å ende opp med å gjøre det selv.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...