BMWPower Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Dette er en ulykke som skjedde i 1999-2000. Skal ha vært en 325i turbo, som traff ved siden av tunnelen i over 200km/t i Stavanger. Men et skrekk eks på hva som kan skjed ved høy fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 fyyyy faen.......her ser man hvor galt dte kan gå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 mer informasjon rundt ulykka? Hvor mange i bilen, noen overlevende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Det va viss selvmord. Damå slo opp me han 1 uka tiligere. Etter det jeg har hørt. Leit er det uansett. Men det er temeligg bra å klare å parkere bilen OPPÅ tunnelåpningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 hvis jeg ikke husker helt feil så var vel dette en dødsulykke? kan huske det var snakk om lystgass bruk også der jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Der ser enn hvor farlig det er å kjøre fort med bil.. Det kan gå veldig galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Der ser enn hvor farlig det er å kjøre fort med bil..Det kan gå veldig galt.. Ta en titt på signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja, dette er et tro eksempel på hva høy fart kan føre til. Så stygt ut. Som jeg pleier å si, hva skal jeg med M3 vis jeg skal bruke den til hverdags, men banebruk og sånt, ja takk, tar gjerne en M3 da. Noen flere som har slike bilder eller artikler? så de som kjører som svin får vett i skallen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja det kan virkelig gå galt! Jeg synes alltid det er interresant å se bilder fra ulykker! Vi skulle kanskje hatt en tråd med masse bilder av knuste bmw'er! Tror det kunne fått noen til å tenke seg litt om, og samtidig som sagt synes jeg det er interresant å se knuste biler! Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Der ser enn hvor farlig det er å kjøre fort med bil..Det kan gå veldig galt.. Ta en titt på signaturen Flere sånne.. "kjør hardt, kjør stil" "drive it like you stole it" osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ja det kan virkelig gå galt!Jeg synes alltid det er interresant å se bilder fra ulykker! Vi skulle kanskje hatt en tråd med masse bilder av knuste bmw'er! Tror det kunne fått noen til å tenke seg litt om, og samtidig som sagt synes jeg det er interresant å se knuste biler! Vet ikke hvorfor Syk fetish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Syns du det? Jeg synes det er interresant å se hvor knust en bil kan bli og hvor mye krefter det egentlig er snakk om! Sånn som denne e30'en som ligger oppå tunnelåpningen! Jeg hadde aldri trodd det gikk an!!!! Men ser jo at det går an likevel!.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Syns du det?Jeg synes det er interresant å se hvor knust en bil kan bli og hvor mye krefter det egentlig er snakk om! Sånn som denne e30'en som ligger oppå tunnelåpningen! Jeg hadde aldri trodd det gikk an!!!! Men ser jo at det går an likevel!.... Syns det var en god ide jeg. Kanskje folk tenker seg om flere ganger før di kjører uansvarlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Der ser enn hvor farlig det er å kjøre fort med bil..Det kan gå veldig galt.. Ta en titt på signaturen men åssen faen havna den bilen oppå der egentlig. godt gjort å få den til å sprette dit. og godt gjort at baklyktene er like hele! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Litt OT, men.. Fikk et eksempel på hvor galt det kan gå, når eg var på lastsikringskurs. Et vogntog og ein buss koliderte i Finland ein plass, i etterkant rekna dei seg fram til at det var ca. 1 000 000 000 (milliard) tonn!!! i bevegelse... Hastigheten ved sammenstøtet var då ca 70 km/t.. 37 personer omkom, sjåføren av vogntoget overlevde, såvidt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå