Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Stilig med slike skiver, men har du noen planer med resten av lysene i dash'en?

19" Hamann felger hadde blitt helt rått!!!

Jeg har ikke prioritert resten av lysene i dashbordet, men det kommer heeelt til slutt når bilen er ferdig og når jeg har tid en fredagskveld! :wink:

Hamann felgene er sinnsykt kule..O:) ..men dyyyr! :lol:

Skrevet
Kjøp den lista under fangeren. Blir bedre da. E34 passer ikke så runde fangere mener nå jeg da, så den lista blir bra..

Den fangeren jeg har kjøpt er langt fra rund da? :wink:

..Men jeg skal kjøpe den cup`en og montere den under.. 8)

Jeg venter bare på målene fra den som skal stå på E39 M5 fangeren for å sjekke om jeg kan bruke den.. :wink: Passer den rett på, skal jeg ha den med carbon, men hvis den ikke passer må jeg modifisere den litt og må da ha den i abs.. :roll:

Skrevet

Skal kjøpe meg nytt interiør, men jeg er ikke helt sikker på om jeg vil ha skinn eller stoffseter.. Begge variantene er "sportsutgaver" selvsagt.. :)

Valget står mellom interiør fra en "Alpina B10 3.5 laget av Recaro" eller et beige skinninteriør fra en M5.. :roll:

Hva mener dere? :oops:

alpinaavrecarokh8.jpg

beigeskinnfram5pj7.jpg

Skrevet

Beige/Grått skinn da dette er enklere å holde rent og pent, samt ikke samme slitasje problem som med stoff. Alpina settet så jo ekstremt nydelig ut, så hadde hatt vansker med å velge selv ;)

Ville ikke gått for sort skinn pga. solsteik om sommeren 8)

Skrevet

Takk for svar folkens! :wink:

Jeg har vel egentlig bestemt meg for å ikke gå for stoffseter.. :roll:

Det blir skinninteriør på meg, men er ikke sikker på om det blir sort eller beige/grått! :oops: ..Dersom jeg skal ha beige/grått må jeg nesten ha samme farge på ALT av interiør..?(dashbord, taktrekk, osv)

Skrevet

Hei, jeg så at du skulle kjøpe senkesettet som GS bildeler har som kampanjetilbud.

Og jeg lurte på om du skulle montere dette snart, siden jeg selv har tenkt på det, men vil se hvordan det er på en E34.

Mvh

Geir Undheim

Skrevet
Hei, jeg så at du skulle kjøpe senkesettet som GS bildeler har som kampanjetilbud.

Og jeg lurte på om du skulle montere dette snart, siden jeg selv har tenkt på det, men vil se hvordan det er på en E34.

Mvh

Geir Undheim

hei,hei! :)

Har kjøpt senkesettet ja, men jeg tror jeg skal levere det tilbake og kjøpe meg et annet sett som ikke senker så mye bak.. :wink:

60/10 hadde vært kult! :wink: Blir nok desverre ikke å montere det nei.. :(

Skrevet

I dag har jeg vært ute å kjørt litt.. :wink:

Bilen har stått urørt i en god stund nå pga lite arbeidslyst, men jeg tror at jeg trengte denne turen for å få arbeidslyst igjen! :)

Bilen går så sinnsykt godt i forhold til alle de bilene jeg har kjørt i denne perioden jeg har vært fri for bil! :P

p1010007xz0.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...