rammstein Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 sikkert luftfjæring er vel mer i retning av at demperstagene er stappet full med gummiklosser....
|Andreas| Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Gratulerer med tøff bil! Glede seg til flere bilder
antiloop Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Ser ut til at Oddgeir fikk andre ting enn forumet å tenke på nå..
Gjerstad Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 hehe ja virker sånn. Håper han logger på og slenger inn noen bilder snart. Venter i spenning. Tror den kjerra der er kanlltøff
gaasen Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 oki vet du kor mye den gikk for?? ganske pen bil det der. hvor mye måte han ut med får å få den byggd om?? Fikk 160.000 for bilen jeg.. Pluss 20.000 for en god del stereo og bøttestoler. Ok pris for både kjøper og selger. Automote lakka delene og var med og monterte noe av det, ellers er resten gjort selv
gaasen Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Ble en knalltøff bil på deg. Ble veldig Brei.. Badlooken ble perfekt spør du meg. Grattis!
oddgeir86 Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Ser ut til at Oddgeir fikk andre ting enn forumet å tenke på nå.. Hehe,ble en del kjøring nå ja I dag(søndag) kommer det maaange bilder av bilen..takker,alltid morsomt å få oppmerksomhet,spes når det er på denne måten
oddgeir86 Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Ble en knalltøff bil på deg. Ble veldig Brei..Badlooken ble perfekt spør du meg. Grattis! Takk Er sykt fornøyd nå ja..bilen ble akkurat slik jeg hadde tenkt + litt til..Tok litt ekstra tid,men nå er det verdt hver dag det tok ekstra!Var nok en stor omstilling på Automote etter at Hæmnskjæln slutta.Sivert å co skal ha skryt for jobben de la ned på denne bilen på slutten.Jeg er kjempefornøyd hvertfall Kommer en god del bilder i løpet av dagen
oddgeir86 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Bilen er faktiks fullt kjørbar på dårlige veier med full bil,men må ta det ganske rolig da
marius paulsen Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 tøffe felger på en fin bil,men det er jo mye penger for en 318 da! hvilken dimm på felger og dekk? (har samme felgene på min bil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå