Stian Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Bilen blei bra den. Fin å skli rundt i den der.. Kva slags utsyr er det i den? Har sjøl ein E-46 318 ser du..
Platti Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Gratulerer med skikkelig fin bil! Ta godt vare på den nå!
oddgeir86 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 tøffe felger på en fin bil,men det er jo mye penger for en 318 da! hvilken dimm på felger og dekk? (har samme felgene på min bil) Hvordan vet du hva jeg har betalt?245/30-20 bak og 225/30-20 fram..8,5 og 10x20!
oddgeir86 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Bilen blei bra den. Fin å skli rundt i den der.. Kva slags utsyr er det i den? Har sjøl ein E-46 318 ser du.. Takker
oddgeir86 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Gratulerer med skikkelig fin bil! Ta godt vare på den nå! Takker,det skal jeg gjøre
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Menne... vet ikke om det er spurt om før her i tråden.. men den badlooken på panseret.. Vil denne være lovlig da? For, er maaange trafikkstasjoner som krever at hvis man har på lyktelister, så må man ha TÜV-papirer på disse. Dette fordi de kan endre lyset fra lyktene (hindre f.eks). Så, regner med panseret da kommer innenfor samme sjanger.. For, hvis du da blir stoppet i en teknisk kontroll på vegen, hva da? Dra hjem og bytte panser?
marius paulsen Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 tøffe felger på en fin bil,men det er jo mye penger for en 318 da! hvilken dimm på felger og dekk? (har samme felgene på min bil) Hvordan vet du hva jeg har betalt?245/30-20 bak og 225/30-20 fram..8,5 og 10x20! mente at det sto hva du betalte tidligere i tråden! da har vi samme dimm påf elger men jeg har litt breiere dekk men så er det vel bedre plass på en e39! men uansett er det en meget pen bil du har fått deg!
oddgeir86 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Menne... vet ikke om det er spurt om før her i tråden.. men den badlooken på panseret.. Vil denne være lovlig da?For, er maaange trafikkstasjoner som krever at hvis man har på lyktelister, så må man ha TÜV-papirer på disse. Dette fordi de kan endre lyset fra lyktene (hindre f.eks). Så, regner med panseret da kommer innenfor samme sjanger.. For, hvis du da blir stoppet i en teknisk kontroll på vegen, hva da? Dra hjem og bytte panser? Litt må man ofre..da må jeg vel inn å vise bilen.Flere som har hatt dette uten problemer,regner med det går bra med min også Gjør det ikke,så får jeg nesten bytte panser da..
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Ja, jeg bare tenkte jeg skulle tipse om dette problemet som kan oppstå. Man vet jo aldri. Er ihvertfall folk her som har hatt problemer med lykterlister, t.o.m..
oddgeir86 Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 tøffe felger på en fin bil,men det er jo mye penger for en 318 da! hvilken dimm på felger og dekk? (har samme felgene på min bil) Hvordan vet du hva jeg har betalt?245/30-20 bak og 225/30-20 fram..8,5 og 10x20! mente at det sto hva du betalte tidligere i tråden! da har vi samme dimm påf elger men jeg har litt breiere dekk men så er det vel bedre plass på en e39! men uansett er det en meget pen bil du har fått deg! Nei,tror nok ikke det er nevnt her..men takk ja
Dr_S Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Menne... vet ikke om det er spurt om før her i tråden.. men den badlooken på panseret.. Vil denne være lovlig da?For, er maaange trafikkstasjoner som krever at hvis man har på lyktelister, så må man ha TÜV-papirer på disse. Dette fordi de kan endre lyset fra lyktene (hindre f.eks). Så, regner med panseret da kommer innenfor samme sjanger.. For, hvis du da blir stoppet i en teknisk kontroll på vegen, hva da? Dra hjem og bytte panser? Var jo derfor jeg påpekte dette med EU-kontroll i noen sider lenger frem her. Men han har tydeligvis ordnet seg
oddgeir86 Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 hei, hvor er felgene kjøpt? ca pris? Felgene er kjøpt hos StylingTech på Levanger,prisen er jeg ikke helt sikker på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå