hanstiig Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 M5'en min ble stjålet i oslo den 23 februar 2007 på en bensinstasjon midt i byen!!! har du sett noke eller har opplysninger til at bilen blir funnet og kommer til sin rette eiger får du en finfin dusør!! Se bilder http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Huff, dette må være kjipt, håper den kommer til rette igjen . Skal holde øyne og ører oppe! Flere bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 SURT! jævli unødvendig av folk å gjøre sånt! sjangsen er vel liten for at jeg ser eller hører noe her oppe i nord, men noterer meg navn og nr ditt i tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 skal følge med jeg og.. smart forresten å ligge den ut på autodb som stjelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Dette var triste nyheter... og siden bilen ikke har skilter er den nok allerede i Polen eller et annet tidligere østblokkland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 takk, kom på de i farta eg satt på autodb! fy faen så fortvilande dette her er, når eg veit deer en pakkis som sitter og gliser over og fått seg ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFlusund Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 AJ aj aj.... Jeg hadde ligget i fosterstilling å brølt "MAMMA!". Siden bilen ikke hadde skilt så er den heller ikke forsikret da regner jeg med. Er nok desverre en stor sjanse for at bilen blir plukket fra hverandre og solgt i deler eller som tidligere nevt sendt til Polen, Agfanistan o.s.v. Du har min sterkeste sympati... edit: rettet på tasteleifer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Utrolig surt! Nydelig bil! Håper den kommer til rette! Finnes alt for mange idioter der ute... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 At man aldrig kan få ha noe ifred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Ja, man kan bli gal av mindre! Kjempe-OT: Hva slags senkesett er det på den bilen? Det var j..... tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Hmmm,hvordan skjedde dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Ja, man kan bli gal av mindre! Kjempe-OT: Hva slags senkesett er det på den bilen? Det var j..... tøft! dagens "eier ikke medfølelse" hanstiig: gjelder å holde godt følge på dele fronten fremover! disse er jo dyre i deler. håper du er heldig å finne den hel selvsagt. ser folk nevner østblokk land etc.. hvordan er det å tipse tollere om slike ting?(de har kanjse mer enn nok annet å gjør på) man kommer jo ut av norge på røde prøveskilt men ikke stort lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 håper den kommer tilbake hel. idioter som stjeler biler osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 fyy faen ke surt!! er det den bilen som gjekk i sogndal i fjor med stor m-tech streamer i frontruta? i såfall så kan jo folk vera på jakt etter det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Jævli kjipt.... Folk som stjeler skulle hatt så mye juling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå