EvenS Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Han som kjørte bilen din, er det samme personen som har den gromme forden som har kjørt på gatebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 syns den historien var merkelig... han skulle ta den tilbake men så var den borte? hadde prøvd å sjekke garasjen hans ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Vet du hvem Lasse Richvoldsen er? Hørt om han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Vet du hvem Lasse Richvoldsen er? Hørt om han? Ett lite søk: http://www.summa.no/index.php?cmd=show_ ... enr=804449 http://skatt.sol.no/skattelister/soek/? ... ttelistene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Kjent gatebil-profil med RS200 og driver nå å bygger Lancer Evo et eller annet. Denne karen driver med MYE rart. Ta han en tlf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 hmm, de er eg fullt klar over du!! men trenger han vre kriminell for de da! eg bare spørr liksom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Men du.. Kanskje du burde ringe biltilsynet uansett bare for og få bekreftet historien om at det virkelig var politiet som tok skiltene og at de ikke bare er levert inn? Og siden det var skilter på den den aktuelle dagen burde vel forsikringen gjelde, eller var det kanskje derfor politiet tok skiltene? Syntes også det var litt tilfeldig akkurat med den lastebilen som sperret for overvåkningen da, så det er ikke mulighet for og kunne identifisere den på overvåkningskamerat? kanskje den er innblandet.. Tror også jeg hadde gått til advokat med hele saken jeg for hele salget virket jo ikke helt 100% syntes jeg. Det var jo tydligvis ikke fullstendig gjennomført da så lenge selger ikke hadde oppfylt alle kravene. Tåpelig og selge en bil som godkjent m5 når den faktisk ikke er det enda, hvorfor ventet han ikke med den var ferdig da.. Det burde jo være selger som hadde ansvaret for bilen og dermed erstaningspliktig.. Kanskje bilen rett og slett ikke lot seg godkjenne uten større kostnader så selger valgte den letteste løsningen? Blir mye spekulasjoner men er jo viktig og vurdere alle muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 du har mangen gode poeng som eg har tenkt over og. at selger har eit stort ansvar er ingen tvil om! skal snakke me advokat i dag og politiet lokalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 vegvesen.no sier att kjøretøyet er avregistrert.. ikke vet jeg om det står det samme om den er avskiltet men, mye mulig.. er forresten en 518i.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 vegvesen.no sier att kjøretøyet er avregistrert.. ikke vet jeg om det står det samme om den er avskiltet men, mye mulig.. er forresten en 518i.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Ahahaha, genialt Nino. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 haha.. sorry nino, leste nok ikke alt jeg.. back to the future Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 er ombygd fra 518 ja, de har vel du fått me deg sia den skulle på godkjenning på biltilsynet og reg som ombygd til M5!! alt, dvs absolutt alt var dokumentert og Bmw verksetd har gått god for at bilen er fullstendig omygd til M5 og alle deler som skal vere M5 er M5 deler!! Fekk skryt av Bmw vekstedet at bilen var meget bra ombygd og alt var skikkelig gjort og dokumentert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Lukter litt ugler i mosen her ja, kamerat av selger. Du bør sjekke om med biltilsynet først, deretter tar du kontakt med politiet/advokat. Fordi syns det hørtes jæv... merkelig ut at den ble stjelt i løpet av 2 timer. Ikke at det ikke går ant, i oslo kan det meste skje dessverre. Håper det ordner seg for deg Du for holde oss oppdatert ang saken din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 de skal eg gjøre kver einaste dag de skjer noe!! dette kan jo andre lære av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå