Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men du.. Kanskje du burde ringe biltilsynet uansett bare for og få bekreftet historien om at det virkelig var politiet som tok skiltene og at de ikke bare er levert inn?

Og siden det var skilter på den den aktuelle dagen burde vel forsikringen gjelde, eller var det kanskje derfor politiet tok skiltene?

Syntes også det var litt tilfeldig akkurat med den lastebilen som sperret for overvåkningen da, så det er ikke mulighet for og kunne identifisere den på overvåkningskamerat? kanskje den er innblandet..

Tror også jeg hadde gått til advokat med hele saken jeg for hele salget virket jo ikke helt 100% syntes jeg. Det var jo tydligvis ikke fullstendig gjennomført da så lenge selger ikke hadde oppfylt alle kravene. Tåpelig og selge en bil som godkjent m5 når den faktisk ikke er det enda, hvorfor ventet han ikke med den var ferdig da.. Det burde jo være selger som hadde ansvaret for bilen og dermed erstaningspliktig..

Kanskje bilen rett og slett ikke lot seg godkjenne uten større kostnader så selger valgte den letteste løsningen? :?

Blir mye spekulasjoner men er jo viktig og vurdere alle muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ombygd fra 518 ja, de har vel du fått me deg sia den skulle på godkjenning på biltilsynet og reg som ombygd til M5!!

alt, dvs absolutt alt var dokumentert og Bmw verksetd har gått god for at bilen er fullstendig omygd til M5 og alle deler som skal vere M5 er M5 deler!!

Fekk skryt av Bmw vekstedet at bilen var meget bra ombygd og alt var skikkelig gjort og dokumentert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter litt ugler i mosen her ja, kamerat av selger.

Du bør sjekke om med biltilsynet først, deretter tar du kontakt med politiet/advokat.

Fordi syns det hørtes jæv... merkelig ut at den ble stjelt i løpet av 2 timer. Ikke at det ikke går ant, i oslo kan det meste skje dessverre.

Håper det ordner seg for deg :D

Du for holde oss oppdatert ang saken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...