Gå til innhold

Forbanna, forbanna, forbanna (kjøpesenterhelvette)

Share

Anbefalte innlegg

Da tok de bil nr2... fiiinn rød bil har lagt seg innpå forskjermen, klemt denne inn rundt hjulbuen og lagd sprekt fangeren.. er det virkelig nødvendig med federe på bila nå eller??

(bilde kommer)

Noen som veit om man kan hevde hærværk hos forsikringsselskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelige greier, det derre.

Jeg forstår det sånn at dette skjedde på et kjøpesenter.

Du kan jo sjekke om de har noen form for overvåking der.

Man bør jo undersøke alle muligheter for å finne ut hvem som

har vært borti bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elementære regler for hvordan man parkerer ved kjøpesentre etc.

1. Parker hvis mulig ved siden av en bil som er minst like fin/ny som din egen.

2. Parker aldri ved siden av en bil som man tydelig kan se bærer preg av mangel på vedlikehold.

3. Parker aldri ved siden av en bil med 3 dører og barnesete...heller ikke hvis mulig ved siden av en annen type bil med barnesete.

4. Parker hvis mulig alltid på høyre side av en bil. De fleste kjører alene og bruker dermed ikke høyredøren + at du evt. bestemmer avstanden til bilen på din høyre side.

5. Parker alltid langt fra inngangen til et kjøpesenter...de fleste gidder ikke å gå langt...ergo er det store muligheter for at du kan parkere uten "naboer".

6. Hvis du skal parkere og dine "naboer" ser heller tvilsomme ut... se etter når tiden på deres parkering går ut og velg en som har betalt for en lang tid til å være din nabo på din høyre side. Vær så hurtig du kan og kom tilbake til bilen før din nabo.

7. Glem kjøpesentre i helger og konsentrer hvis mulig dine innkjøp til de andre ukedagene etter klokken 18.00.

8. Parker alltid langt fra inngangen til et treningsstudio...folk fulle av adrenalin og hormoner har ikke en stor grad av nestekjærlighet.

9. Hvis du har hengerfeste og skal parkere langs med en vei...parker med en god avstand til bilen foran...din nabo bak vil nok sørge for å passe seg.

10. Husk å snu i tide...det er bedre/billigere å gjøre innkjøpene en annen dag/tid enn å få bulker i siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8. Parker alltid langt fra inngangen til et treningsstudio...folk fulle av adrenalin og hormoner har ikke en stor grad av nestekjærlighet.

hehe tidig du skulle nevne det, for akkurat det har jeg begynt å gjøre etter en feit ripe dakkars bilen fikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så man skulle ha fendere på kjøpesentere ja! en nisse som tokk forskjermen min i forrige uke og, hvit lakk og fin lang stripe. Jeg gir faen har ny liggandes. Eller synd for demmes andre sin :evil: håper det var en fin ny bil :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...