Gå til innhold

Japsepotte får ny mening........

Anbefalte innlegg

han ene der må ha litt syke interesser som står og danser etter bråket

Noen som finner musikk i turtallssperra også ;) Fikk en følelse av håpløshet når jeg så disse folka! de er jo helt fra sans og samling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her må da være den perfekte plassen for prøvesprengning av atombomber??

Hadde verden blitt kvitt en go del slike premie idioter...

De bruker faktisk tid og penger på dette, skjønner det ikke LITT engang!!

Helt enig. Det hadde vært mye artigere om alle kjørte rundt i "320DT 2003mod M-Tech".

De i filmen synes sikkert at vi er noen idioter som gidder å bruke penger på å kjøpe "usynlig" styling til noen kjedlige tyskerbiler også.

Det er godt at folk har forskjellig smak, ellers hadde det vært utrolig kjedelig.

Greit med forskjellig smak, men noe sånn så dette blir jo helt idiotisk.

Men for all del, monter gjerne 3m eksos rett opp på E30`en din du hvis du syns dette var helt topp! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde sikkert daihatsuen min passa inn :)

15622.jpg

Fartsstripene er laget av "highteck" vulketape, sinte lykter av samme sorten, diverse dashbord er farget ved hjelp av vulketape, rutene av biltema solfilm, og eksosen kommer ut midt under bilen..

Hva mer kan man si :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde sikkert daihatsuen min passa inn :)

15622.jpg

Fartsstripene er laget av "highteck" vulketape, sinte lykter av samme sorten, diverse dashbord er farget ved hjelp av vulketape, rutene av biltema solfilm, og eksosen kommer ut midt under bilen..

Men i svarte.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i svarte.... :D

"hele" 55hk, 3 sylindre og 1 liter.

Men motoren starter og går til tross for at den lekker vann som en hageslange (ingen vits å fylle på engang, så den har gått ett år uten kjølevann ;) ) og enda starter og går den uten preg av varmgang! :o

Ganske morsom sak igrunn, har lært meg mye om å holde kontrollen på snø og is til tross for den er fremhjulstrekk.

Så takk til den.

Blir vel hugget så fort motoren ikke lengre er med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må da være den perfekte plassen for prøvesprengning av atombomber??

Hadde verden blitt kvitt en go del slike premie idioter...

De bruker faktisk tid og penger på dette, skjønner det ikke LITT engang!!

Helt enig. Det hadde vært mye artigere om alle kjørte rundt i "320DT 2003mod M-Tech".

De i filmen synes sikkert at vi er noen idioter som gidder å bruke penger på å kjøpe "usynlig" styling til noen kjedlige tyskerbiler også.

Det er godt at folk har forskjellig smak, ellers hadde det vært utrolig kjedelig.

Greit med forskjellig smak, men noe sånn så dette blir jo helt idiotisk.

Men for all del, monter gjerne 3m eksos rett opp på E30`en din du hvis du syns dette var helt topp! :lol:

Mener og huske en blå LADA med ALT for stor vinge i Haugesund for mange år siden jeg.......... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...