Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Ja, har allerede vært hos de "store" trelast forhandlerene i Lillestrøm, ingen hadde, kunne bestille, men ville ta minimum en uke før de fikk inn. Skulle helst hatt det snart. Søkt på gulesider i oslo-området, men de som kom opp der, hadde ugunstige åpningstider og ikke oppe på lørdag. Noen som vet noen som har slikt på lager? Er ikke snakk om mer enn 19mm plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 har dere obs bygg der borte? ihvertfall, her i bergen har obs bugg mdf på lager, men kun i 60cm x 150cm... 150 kr platen,.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Nermeste obs bygg jeg kom frem til fra gulesider var 7.4 mil unna Og bergen er et stykke det og, men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hva med obs i lillestrøm da?? Nedi kjelleren der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 Var riktinok der og tittet for 2 uker siden, men så ikke ut til at de hadde mye til trelast. Var mer kjøkken og sportsutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 http://gulesider.no/gs/companyList.c?bc=2283&drill=fxbccodesearch%3a%5e2281%24%7c&q=trelast+akershus Sjekk her, en av dem bør vel ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Byggmakker i lillestrøm hadde 19mm MDF på lager på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2007 På lørdag som var? Var der uka før og da hadde de bare 16mm og sa 19 var bestillingsvare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Har kjøpt 19mm plate på Maxbo i Nittedal! Jeg kan stikke innom og sjekke om de har i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Har kjøpt 19mm plate på Maxbo i Nittedal! Jeg kan stikke innom og sjekke om de har i morgen! Var det mye du måtte punge ut med for en "vanlig" plate? Var innom byggmakker lillestrøm i dag og bestilte opp en 120x244 plate, 650,- skulle de ha for 19mm. Har ikke betalt, og de har kun nummeret mitt, så er det billigere i nittedal drar jeg dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Da var jeg og sjekket på Maxbo Nittedal i dag, og de hadde 22mm, ikke 19, men greit nok det. Men skal du bruke hele platen JanE24? Hvis ikke kan jeg kjøpe 1 kvadratmeter av deg? Jeg trenger ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Beklager, men jeg har faktisk klart å bruke hele platen... Brukte et par forsøk for å få laget en passende kasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå