Quattrokiller Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 CSI optic faktisk....lol..dekaltrimma 850ia Er vel ikke akkurat Biltema styling det der, synes du det Dr_S?
Erik E30 Einum Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Hatt våte drømmer om denne i hele vinter Fatter ikke at den ikke er solgt!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=7&tot=7 CSI optic faktisk....lol..dekaltrimma 850iaLa merke til det samme selv. Til og med CSi-emblem på bakluka. Og V12-emblemet, er det fra Mercedes SL tro?
jcvold Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Skrevet Mars 7, 2007 jeg håper på en dag å eie en E46 Alpina B3s x2! (men vil bli fornøyd med en "vanlig" 3.3 også..) her er flere bilder
Quattrokiller Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 CSI optic faktisk....lol..dekaltrimma 850iaLa merke til det samme selv. Til og med CSi-emblem på bakluka. Og V12-emblemet, er det fra Mercedes SL tro? Hehe...så ikke det jeg, må innrømme det. Utrolig å gjøre no sånt på en så fin bil. Må fjernes!
jensemann Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Litt OT, men så en 8-serie med 850CSi emblem i forgårs. Var automat, ble csi'en levert med automat?
Kjetil Sømme Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Hatt våte drømmer om denne i hele vinter Fatter ikke at den ikke er solgt!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=7&tot=7 Bare husk at denne "flotte" motoren har samme design på toppen som den berømte M40 motoren. Dette medfører for høyt trykk mot kamaksling og disse må dermed byttes etter en tids bruk (veldig dyrt på verksted ja). Men den har jo heldigvis ikke kamrem da.
Dr_S Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Litt OT, men så en 8-serie med 850CSi emblem i forgårs. Var automat, ble csi'en levert med automat? Nei.
valrun Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 E38 750, med absolutt alt! E39 M5 E61 M5 Touring E61 550i Enkelt og greit. Dette er jo realistisk, det handler bare om prioriteringer
|Andreas| Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Hatt våte drømmer om denne i hele vinter Fatter ikke at den ikke er solgt!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=7&tot=7 Den er skikkelig fin. Har sett den live Har du?? Er jo i området der du bor. Tror jeg må stikke bort dit en tur når snøen blir borte. 300 000 er jo ikke så mye i et liv... Pleier å se den på p-plassen på Fjellsrud ungdomskole (hvis du vet hvor det er) om sommeren. Skikkelig rå
Mr_Sunde Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 E24 M635 uten tvil. Eller en vilken som helst annen E24 for den saks skyld. Eller en 3.0 CS
skillbill Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Du sier "realistisk" drømmebil, teller det at man håper på og vinne i lotto og kjøpe seg en Ferrari F430/Lambo Gallardo? Eller en bil man faktisk kan få råd til med noen års sparing/smart plassering av pengesekken? (X5 4.8is) Btw, jeg drømmer faktisk om å få kjøpe tilbake den første bilen jeg hadde, en Hyundai Accent! Bare for moro skyld egentlig, mimre tilbake til den tida da man var "førstegangs-sjåfør"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå