rme83 Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Hvordan få ut orginal bmw cd-spiller? Og ikke minst er det noen form for utganger bak i cd-spilleren? Dere skjønner at jeg hadde planlagt og beholde spilleren fo og holde det mest orginalt i min kjære m3 e36 evo 2. Kan noen eventuelt legge ut bilder, eller på en eller annen måte hjelpe meg? (helt typisk bmw spiller) På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 kan aldri tenke meg at det er noen utganger, men du kan jo kjøpe forsterkere eller sånne overganger som bruker høytaler utgangene på spillern som linjeutganger. http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1450 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 På originale E36 (og andre) er det enten en liten luke på hver side som du vipper utover. Bak sitter det en umbrakoskrue på hver side. Skru løs disse og dra spilleren ut. Skruene vil ikke komme helt ut. Men du merker når du har skrudd nok. Den andre er at det sitter en list på hver side som er like høye som spilleren. Pell dem av og du vil se to hull på hver side. Her kan du bruke tynne skrujern, umbrakonøkler, strikkepinner etc. Stikk inn noe i alle fire hullene og dra ut spilleren. Det er ikkje linjeutganger på originalespillerene. Så du må evt. da bruke slike som er postet over. Altså høynivåadapter. Søk litt her på forumet så finner du masser av info om adapterene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Låner denne tråden litt jeg: Hvordan tar man ut den originale cd-spilleren i e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 E46:du tar av listene på høyre og vestre side. bak listene sitter det skruer så er den løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Ta av pyntelisten på passasjersiden. Ta så av pyntelisten under cd-spilleren og da mener jeg 2 skruer på cd spilleren kommer til syne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå