John H Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Lurer på om det er noen som vet om det går med : 19*9,5 et40 med 265/30 dekk bak på e46 sedan?? Den er senket 30 bak.. Noen som vet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Det burde gå. Mulig det kan subbe.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Det vil trolig subbe litt spesielt med passasjerer. Tror du bør satse på å valse litt. Hvilket dekkmerke har du tenkt deg? Du kan være heldig med Falkendekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Ok, håper det går da Dekkene som står på er nankang..Vet lite om disse dekkene egentlig.. Er de skikkeligt dårlige, eller greie nok liksom? Skråer disse litt kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Jeg har ikke hørt så mye positivt om de dekkene.. Vet dessverre ikke om de er brede eller smale i forhold til andre merker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Det vil nok garantert subbe. Jeg har selv 9" med 255/30 og ET44. Subber litt i humper med full bil. Senket 40mm bak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Hmm..okey.. Da ser det ut som om det må valses litt da ja.. Har du bilder av hvordan det ser ut på din mr.stream? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Takker. Ser jo ut som du har litt å gå på, og din er jo også litt mer senket. Men må vel muligens valse litt da, kan ikke være mye tror eg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Ja det ser ut som det, men falsen er jo ganske tykk. Vurderer å få den valset litt bak. Men det må bli når jeg har fått litt mer kronasjer som kan brukes på bilen. Har litt rustdannelse på høyra hjulbue bak. Så det vil garantert sprekke. Da må jeg uansett lakkere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Jo..det går jo litt i falsen også, men er ikke så mye på e46 som på e36 vel? Noen som vet? Mener eg kjente under der, og syns ikke den var så veldi tykk da, nei..får sjekke litt imorgen.. Skulle hatt valsespesialisten i nærheten nå..han reiser jo rundt og er meget flink sier de, men han reiser visst ikke så mye som før. Er mest i byer og slikt visst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts