Mr.T Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Hei! Viss du hadde hatt valge mellom en Rød eller en Svart Bmw e36 coupe. Hvilken farge ville akkurat DU ha valgt? Jeg har lyst på begge men vill ikke blande farger og har ikke råd til to biler desverre så derfor må akkurat du hjelpe meg med å stemme på den fargen du ville ha valgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Analex Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Kommer helt ann på hvilken rødfarge eller svartfarge du mener. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ad|oS Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Finnes mange varianter av begge, men tror nok jeg hadde gått for svart... Link to comment Share on other sites More sharing options...
E.Wenaas Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Stemmer svart. Flere pene typer av svart, men noen typer rød er også fryktelig fint. Skjønner at du ikke klarer å bestemme deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Både rødt og svart er meget pent på E36, men jeg tror med tiden at man kan bli fort lei rødfargen. Jeg tror også at det blir lettere å selge en blank svart bil når den tid kommer. Gå for svart, det er en mer "safe" farge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.T Posted March 6, 2007 Author Share Posted March 6, 2007 Kommer helt ann på hvilken rødfarge eller svartfarge du mener. Mener ikke en spesiell farge bare rett å slett rød og svart. Blank og fin og strøken. Viss det hjalp deg noe Link to comment Share on other sites More sharing options...
FlyBoy Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Enig at svart er å foretrekke... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Ville nok hatt svart Kommer ann på åssen bil det er... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Analex Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Evig forskjell på f.eks en calypso som min og en hellrot som denne Men jeg liker noen rødfarger jeg, svart kan fort bli kjedelig om den ikke er heelt fresh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
G-A Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Vil si at jeg liker rød biler best, hvis de er fine i lakken selvfølgelig.. Svarte biler synes jeg blir litt tamt.. de pene M-listene vises ikke da.. Gamle bilen til P.I.B her på forumet synes jeg er en fin rød e36, selv om det er en touring;) har sett den i virkeligheten da han hadde den, er meget pen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Jeg ville nok valgt svart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThinkPink Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Har du bestemt deg? Tror du vil få mer oppmerksomhet i en rød, så lenge den er blank og lekker.. Blasse røde biler må være noe av det styggeste som er.. Svart er litt mer cleant, men da også litt anonymt syns nå jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwrasaren Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Jeg ville ha godt for rødt, men da må du jo være nøye med å polere litt oftere enn hvis du skulle ha hatt svart. Men gå for rød! Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Jeg ville ha valgt rød siden "alle" har svart.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StianA Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 jeg hadde gått for rød;) er så mange sorte biler som er ute å kjører på veiene.. får mere oppmerksomhet med en rød skinnenes bil enn med en sort trur jeg siden det er så mange sorte polerte biler på veien nå... dette er min mening da;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts