Gå til innhold

BMWCCN vårmønstring Tryvann, Oslo søndag 22.april kl 11


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

var bare en kjapp tur oppom å titta litt og tok en kaffekopp i halv12- 12 tiden. litt spesielt å se så mange med sommerhjul og SNØ... hehe typisk at det ble så dårlig vær akkurat idag da! meldt pent igjen imorgen! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der 10.45, dro vel igjen ca kl 12. Orka ikke mere sludd/snø og sørpe.. Satt for det meste inni bilen med varmeapparatet på!

Men var masse biler da vi dro, bl.a den hvite 335i, 850csi til Tim og en sort M6.

Synd at treffet endte slik iår, men det ahr skjedd før. Utsette en uke til neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styret i avd Øst har bestemt at vi finner en annen plass for vårmønstringen til neste år. Nå hadde vi maks uflaks med været i år, men det er nok uansett for risikabelt å arrangere det der oppe. Mulig det skal utsettes til begynnelsen av mai også, men da kommer det fort i konflikt med andre treff. Vi skal uansett sørge for en bra løsning til neste år.

Takk til dere som tok turen innom i dag. Jeg talte opp litt underveis, og tror vi såvidt hadde 100 biler innom i løpet av de timene vi var der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet forøvrig folk fra Øst som kunne hjelpe til med å få til modellvis inndeling på parkeringen, slik vi pleier hvert år.

Så heller ingen med vest på plassen før ca litt før 12, ingen sto ved innkjøringen da treffet startet.

Prøvde få tak i de som solgte skiltplater og diverse i teltet, men ingen visste hvem som skulle ha penger for dette. Spurte de som solgte mat, de visste ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var såpass med snø der ja? Hadde det vært som i går hadde jeg vært der helt klart.

Knalltøff den hvite touringen der da! Og den svarte e30'en med alpinafelgene.

Ser Chrzz var der med nystylet og nypolert bil også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvem som kjørte den sorte M6, og var han utenfor bilen engang?

Synd det var så mye snø og kaldt, klart hadde jeg hvert smart nok til å ta på meg litt bedre sko enn sko med luftehull hadde det kanskje blitt bedre.

Tror det var en del som slet med å komme seg avgåre igjen, ink. oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":n9ce2kr8]Det var såpass med snø der ja? Hadde det vært som i går hadde jeg vært der helt klart.

Knalltøff den hvite touringen der da! Og den svarte e30'en med alpinafelgene.

Ser Chrzz var der med nystylet og nypolert bil også :)

Syns også den e30`n var fin, 16 " alpina felger dette? syns de så større ut. Og er denne svart? syns den virker litt grå/svart på bildet jeg?

Correct me please.

Mye fine biler å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...