pocket Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Når sånn ca regner dere med at kolonna fra Vestfold er i nærheten av IKEA? Mulig jeg og to andre biler prøver å slenge oss på der (prøve å rekke det i år, ettersom det ikke gikk så bra i fjor )
Dr_S Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 Treffet holder vel på utover, pleier vel være ferdig på ettermiddagen engang. Ifjor var det jo såpass surt der oppe at folk stakk litt tidligere. pocket, tipper vi er i Asker ca kl 10, kanskje litt over.
Saltkjelen Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Dette blir bra.. Forhåpentlighvis får vi en fin dag med sol, varme og vafler..
pocket Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Kan jo se litt skummelt ut med tanke på været foreløpig http://met.no/oslo/oslo.html?steder
Steffan C Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Dette blir bra.. Forhåpentlighvis får vi en fin dag med sol, varme og vafler.. Og kansje slå av en prat i år, pleier jo tross alt å parkere ved siden av hverandre .
Kjetil Sømme Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 ":2ctodln2]Liker ikke værutsiktene! Ja men ikke sitt der og syt mann, gjør noe med det!
[space] Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 "Kjære Gud i himmelen. Gi oss pent vær til helga. Med det samme jeg er i gang, gi også en åpenbaring til de i den norske regjeringen om at bilavgiftene i Norge må ned på svenskt nivå." Men med det samme: Er det noen som skal kjøre fra Fredrikstad/Østfoldområdet innover, eller er det bare Vestfold som er helt i hundre?
R Andersen Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Jeg kjører fra Østfold, men jeg kjører ikke BMW da..
[space] Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Hva?! Ikke bmw? Fra hvor i Østfold kjører du da?
badsha Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 jeg og min kompis kommer begge med sine E36;) håper bare nå på fint vær.....
Tweety bimma Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Ja se her ja,for kankskje vurdere å ta meg Touringen å komme i år da Var Hyggelig på Kepler i fjor vaffal,rekker vel ikke akkurat å gjøre touringen pen men for ta den med som den er:)
bmwmsport Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Jeg, Olsson, Holger og Rune Rudberg kommer... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... g=no&ant=5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå