R.E.H Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 heisann.. er ikke sikker på hvor jeg skal legge denne tråden men.. tenkte på om jeg kanskje skulle bytte nick! da jeg ikke har noen M bil eller POWER hehe.. men e30:P går dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Kontakt en av administratorene her inne. Gunnar, Fredrik eller Frode H. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 okei.. bare sånn man kan gjøre d? *må tenke ut et nytt først*hehe.. takk for raskt svar..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Kanskje greit å bytte til et nick som ikke er knyttet opp mot en spesifikk bil, slik at man må bytte nick hver gang mang bytter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe joda sant nok d! hehe rått bilde:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå