Tore Diesel Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Men etter min personlige mening så bør den absolutt ikke ha grønt interiør i tillegg. Det finnes vel det også. Jeg ivrer ikke akkurat etter å få meg et grønt eller lyseblått dashbord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Du kan jo ta en titt på hjemmesiden min. Har bilder av en 1998 modell 528iA http://www.mnesby.com/mainpages/bil/bmw528.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Men etter min personlige mening så bør den absolutt ikke ha grønt interiør i tillegg. Det finnes vel det også.Jeg ivrer ikke akkurat etter å få meg et grønt eller lyseblått dashbord. Kunne ikke være mer enig med deg der! Ikke noe jeg higer etter selv.... Grønn bil og sort interiør synes jeg var en god kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Du kan jo ta en titt på hjemmesiden min. Har bilder av en 1998 modell 528iAhttp://www.mnesby.com/mainpages/bil/bmw528.htm Hvilke felger er det du har. mye kant der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Er ikke min bil. Er en kollega som eier den! Sikkert noen som har den korrekte benevnelsen på felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Jeg ahr Oxfort grønn med sand beige interiør. Syns det er pent, du kan klikke på "info og bilder" i signaturen for å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 nå har ikke jeg noen bra bilder av bilen min og heller ikke noen etter at den er senket, men synest dette er en pen farge. spesielt med det interiøret. fargen er litt lysere enn det på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 er mange fine grønne skjønner jeg. Får se hva jeg gjør. Ser jo nesten svart ut den oxfordgreen'n,iallefall i visse vinkler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 er mange fine grønne skjønner jeg. Får se hva jeg gjør. Ser jo nesten svart ut den oxfordgreen'n,iallefall i visse vinkler Det er helt riktig, i svakt lys og i visse vinkler ser den definitivt svart ut. Er en veldig dyp grønnfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nensin Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Oxford M5 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=9&tot=14 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Se avateren min. Oxford Green II med sandbeige skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå