Gå til innhold

M3 GT selges,Solgt!...


M6 Bjørn
 Share

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for og selge min originale M3 GT.

Pris 260000,-

Kmst.131100

Dette er nr 322 av 350 eks.

For mer info sjekk min hjemmeside http://kjelstadli.googlepages.com/

Jeg er ikke så tilgjengelig på telefon for tiden da jeg jobber offshore + att jeg reiser en del utenlands i mine friperioder.

Men ta gjerne kontakt på e-post/pm eller telefonsvar så tar jeg kontakt tilbake.

Mob.91145941

bmwm635csi@hotmail.com

Noen bilder her...

vinterbilde2-large.jpg

vinterbilde-large.jpg

interir3-large.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm...denne så veldig aktuell ut...rett på kanten av d jeg tåler av km på ny bil, men kjenner jeg dere rett er den ekstremt godt holdt..

Noe mer info om service osv. hadde vært fint :wink:

LØP Å KJØP!!!!

Da blir det 2.5 GTer i Rogaland. 2 originale og en overstyla/ødelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har den ødelagte og hvordan er det mulig og finne på noe så dumt :?::shock: (bilder av den?) Beklager meget OT :oops:

En på Sola. Hella AE lykter, skamvalsa hjulbuer, crystal baklykter, og muligens karbonpanser. Går på 18" BBS Ch felger. Har vel 9.5" med 265 bak. Det subba noe så hinsides før han valsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha...er bilen overstylet med og skifte et par lykter???

dere orginal politzei blir værre med tiden

Leser du litt mellom linjene på det som blir sagt, skjønner du kanskje at Mr.Stream egentlig mener en slik bil (M3 GT) ikke bør bli "behandlet" slik. Jeg er helt enig, selv om jeg ikke er noe "original politzei"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha...er bilen overstylet med og skifte et par lykter???

dere orginal politzei blir værre med tiden

Leser du litt mellom linjene på det som blir sagt, skjønner du kanskje at Mr.Stream egentlig mener en slik bil (M3 GT) ikke bør bli "behandlet" slik. Jeg er helt enig, selv om jeg ikke er noe "original politzei"!

B.I.N.G.O!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...