Ron Jeremy Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Jeg er enig, hvis man kjøper seg en BMW til "noen hundre tusen", har man råd til bra dekk!
R Andersen Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Kenneth Moen kjører også med Nankang,fram og bak på sin driftbil forresten For han er sikkert ikke sponset.. En kamerat kjørte til Italia for ett par år siden med slike dekk, og de smuldret opp på motorveien der nede.. Måtte kjøpe nye dekk der nede for å komme seg hjem. Du får som regel det du betaler for.
John H Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Ai, det er jo skummelt. Men uansett, her hos oss har vi relativt dårlige veier rundtom og å da kjøpe dekk som koster 2-3000kr dekket syns eg blir litt drøyt viss de ikke varer lenger uansett. da kan man jo like godt kaste pengene i dass da jo? Nå er ikke eg den som ligger på 2 hjul i svingene heller, som mange gjør..da blir jo dekka spist opp uansett om de koster en tusing eller 3. Men time will show..kanskje det blir første og siste gang
P.I.B Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Jeg har også hatt Nankang. Synes de dekken var bra i forhold til prisen på de. Tøft mønster og de satt bra på både tørt og vått føre. Dessuten virket de ganske slitesterke.
tommy1981 Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Har du vurdert falken? Finnes også hos dekkonline.no. Bra dekk, en liten smule dyrere enn na#li!#%kang og litt billigere en goodyear. Fungerer ganske bra. OG du slipper d trasige "sehvorgnienjeger" navnet på siden. Har du fete felger fanges ofte navnet på dekka opp samtidig når du står parkert, Bedre at der står falken.
R.E.H Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Jeg har også hatt Nankang. Synes de dekken var bra i forhold til prisen på de. Tøft mønster og de satt bra på både tørt og vått føre. Dessuten virket de ganske slitesterke. samme oppfatning som meg!! syns di er helt supre til prisen å være.. 215-45-17 har jeg da.. sporer ikke noe særlig, og min oppfattelse er at di er ganske slitesterke og.. har negativ camber og kan sikkert bruke samme dekkene iallefall denne sesongen og..
Kai-P. Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 Jeg er enig, hvis man kjøper seg en BMW til "noen hundre tusen", har man råd til bra dekk! Sjekk hva slags bil jeg har, da.. Tyder på at det er mer positive enn negative erfaringer med Nankang her så jeg går nok muligens for disse dekkene, er ikke så gøy å bruke masse penger på noe som i verste fall varer tre måneder, er glad i bil, men likevel..
Aizman Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 har brukt nankang flere ganger og det er en ting jeg har oppdaget med de dekka. ikke press de til bristepunktet i svinger på våt asfalt. da kan du få deg en ubehagelig overraskelse. de slipper pluselig uten forvarsel! på tørt er de meget bra i forhold til prisen. men skal du ha det råeste av det råeste av sportsdekk, så kjøper du dunlop. dyrt men faen så bra.
B.E.E. Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Mine erfaringer med NanKang kan best beskrives på følgende måte: Makan til forbanna dritt dekk skal en lete lenge etter, i alle fall i dimensjonen 225/40-18! Dekkene mistet formen etter 4 ukers normal kjøring på vanlig vei.Det ble reklamasjon uten diskusjon. Forsøkte deretter Federal, noe som skulle vise seg å være "gode" dekk. Dekkene virket utmerket den første tiden, og jeg anbefalte dekket til flere. Etter en stund endret dekket seg, og dekket trappet seg etter et halvt år. De ble stein harde og dirkte ukomfortable. Monterte deretter Goodyear Eagle GSD3 og Toyo Proxes T1R, og dette fungerte utmerket! Nå skal det samtidig nevnes at min forlovede hadde 16" NanKang dekk på sin Opel Astra uten problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå