Jump to content

Individuelle spjeldhus..??

Raver^
 Share

Recommended Posts

Vet jeg leste noe om dette for en tid tilbake på bmwccn(annonse).Der stod det hvis jeg ikke husker feil,at det skulle gi ca 40hk på e30 325i.Går jo ann å sjekke opp litt da.BTW,så har jeg dårlige erfaringer med protrim.

Vet jeg leste noe om dette for en tid tilbake på bmwccn(annonse).Der stod det hvis jeg ikke husker feil,at det skulle gi ca 40hk på e30 325i.Går jo ann å sjekke opp litt da.BTW,så har jeg dårlige erfaringer med protrim.

På koed.dk står det at det skal gi ca 20hk på e30 325i. ;)

Men det er jo ikke så værst med 20 sugehester for 12000kr.

Hva mener du med dårlige erfaringer??

Og vet du om det er mulig å bruke individuelle spjeldmus fra en E36 M3 på en M50B25 motor?? Eller blir dette for overdimensjonert??

Med dårlige erfaringer mener jeg at:Juni 2006 bestilte jeg stålomspunnede bremse slanger herfra,dette skulle ta 3 uker.Etter 1 mnd ringte jeg og purret på dem,og det samme etter 2 mnd.

Hvis noen skulle kjøre fra strekkningen gudbrandsdalen til Elverum,og tilfeldigvis skulle se noen bremseslanger i grøfta,så send meg en PM,for jeg har ikke sett noe til de bremseslangene ennå.

Med dårlige erfaringer mener jeg at:Juni 2006 bestilte jeg stålomspunnede bremse slanger herfra,dette skulle ta 3 uker.Etter 1 mnd ringte jeg og purret på dem,og det samme etter 2 mnd.

Hvis noen skulle kjøre fra strekkningen gudbrandsdalen til Elverum,og tilfeldigvis skulle se noen bremseslanger i grøfta,så send meg en PM,for jeg har ikke sett noe til de bremseslangene ennå.

Hmm, det hørtes veldig useriøst ut! Men hvis det blir individuelle dbilas spjeldhus på meg så bestilles de seff fra Koed, eller evnt. Ebay om jeg finner der.. Var bare for å slenge opp en link om den typen spjeldhus;)..

• 3 months later...

m3 e35? Er det noe heftige saker eller:) dyrt med trim da, nesten 1000kr hk. Mye jobb å sette på, hva er egentlig greia med dissa innsuga, mer og bedre lufttilførsel til hver sylinder siden de er individuelle? Lurer på om det er noe særlig forskjel med 170 el 190 hk.