Haug530D Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 hva er det? er det samme som Angel Eyes bare ett annet ord for det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Jepp, samme som AE . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 helt samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Svart bakgrunn i stedet for chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg kjøpte Deamon Eyes lykter på KOED. Kvaliteten på disse må jeg si er skuffende . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Svart bakgrunn på dem? Ser ikke helt sånn ut... Men uansett, er vel det samme bortsett fra kanskje chrome/svart bakgrunn. Man har ringen rundt. Det er jo det som er viktigst hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Mine er chrome . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 kvaliteten var skuffende? hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Nesten alle pærene i ringene beg. å lyse svakere og røyk etter ca 6 mnd. Festene til justeringsskruene knekker veldig lett og det er IKKE pent når pærene i ringene syns så godt. Flere på forumet her som har hatt akkurat de samme problemene som meg . Kommer til å montere klarglassene fra AE lyktene på orginal lyktene, med disse ringene i 4500K styrke . Endel jobb, men alltid artig med noen prosjekter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Nesten alle pærene i ringene beg. å lyse svakere og røyk etter ca 6 mnd.Festene til justeringsskruene knekker veldig lett og det er IKKE pent når pærene i ringene syns så godt. Flere på forumet her som har hatt akkurat de samme problemene som meg . Kommer til å montere klarglassene fra AE lyktene på orginal lyktene, med disse ringene i 4500K styrke . Endel jobb, men alltid artig med noen prosjekter . Har samme lyktene på min E30, pærene røyk også rimelig kvikkt på mine. Skiftet dem og og lakkerte tuppen på pærene i chrome (billig biltema lakk) slik som de som sto i fra før av. Har ikke hatt problemer etterpå. Men ja, pærene synes litt ja men langt ifra like godt som på bildet av E34'en din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå