Gå til innhold

Kom med forslag til billig anlegg.


Anbefalte innlegg

Det som er det greieste alternativet til eit sont anlegg. er 6x9 høytalere og ein heilt grei forsterker og ein 10" sub. spiller som bare det. i ein son bil. vist du ikkje har spiller så gå for ein billige pioner spiller. skuffer aldri. =) lykke til med prosjektet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Kicker VSkassa imponerer meg hver gang jeg monterer en slik.

Og for all del: Drit i 6x9". Hva skal du med det når du skal ha sub? Eneste gangene jeg anbefaler 6x9" er hvis folk ikke skal ha sub eller SKAL ha det uansett hva jeg foreslår. Spes. I E36 siden det finnes adaptere til disse. Legg heller bra med penger i et bra frontsett. Drit i høyttalere bak.

Og Nautiluz: Det er vel 17cm i fremdørene i Astra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Nautiluz: Det er vel 17cm i fremdørene i Astra?

90-97 3/5 dør er vel 13cm 3 og 4 dørs etter 92 er 17cm?

Uansett samme prisen på pakken jeg har satt opp så om han bestemmer seg for å kjøpe den så kan han bare finne det ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Den Kicker VSkassa imponerer meg hver gang jeg monterer en slik.

Og for all del: Drit i 6x9". Hva skal du med det når du skal ha sub? Eneste gangene jeg anbefaler 6x9" er hvis folk ikke skal ha sub eller SKAL ha det uansett hva jeg foreslår. Spes. I E36 siden det finnes adaptere til disse. Legg heller bra med penger i et bra frontsett. Drit i høyttalere bak.

Og Nautiluz: Det er vel 17cm i fremdørene i Astra?

ser du nevner at det ikek er vits med høytalere baki..

for jeg sitter her og ser etter 6x9 i hattehylla til en kompiss med volvo 460:P

han har doble 12t bass kasse fra netthandelen, fungerer greit egentlig, også orginale 5.25 frammi..

men mener du han heller bør bytte ut de frammi bare til noe som duger, og ikke ha baki??

Han har klaget litt på det at det blir for mye musikk i forhold til bassen, og tenkte kanskje det ville blitt mer balansert med høytalere baki også!

kom med forslag til muligens komponent sett frammi da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...