Ivanrogov Skrevet April 27, 2007 Share Skrevet April 27, 2007 Nydelig bil -Anders- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 is'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 foran: 225/40-18 Bak: 255/35-18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Den var smooth bmw-m-power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 29, 2007 Share Skrevet April 29, 2007 Hadde en litt ubehagelig opplevelse på vei til treffet på lånke banen i helgen. På vei inn mot Stjørdal begynte bilen å riste noe forferdelig, tenkte med det samme at et hjullager bak hadde tatt kveld, men da jeg fikk kjørt bilen til siden fant jeg ut at venstre bakhjul var flatt. Etter at vi hadde fått av hjulet fikk jeg se dette. Jeg fikk et utslitt dekk lagt om på felg ved Tevo avd. Stjørdal. Så kjørte jeg på treffet og koste meg der noen timer før jeg dro tilbake til Trondheim og spanderte på meg selv disse. På bukken Tevo Trondheim Endelig hjemme i Kristiansund Vi prøvde først med 255/35/18 bak, men dette subbet noe forferdelig, kjørte tilbake til dekksjappa og fikk 235/35/18 i stedet, dette er samme dekkdimensjon som jeg hadde tidligere og fungerte fint helt til landeveien kom. Subber litt i dumper og rister litt mere enn normalt i høy hastighet. Mulig demperne bak er dårlige, samt at felgene kansje er litt dårlig avbalansert. Så nå får vi se om vi tar turen på Bmw treffet i Ålesund på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarius Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 her er mine ny innkjøpte sommerfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Mine er også på plass, 225/40-18 foran, 255/35-18 bak, Bridgestone Potenza. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Mai 1, 2007 Share Skrevet Mai 1, 2007 Den var smooth bmw-m-power!! takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Endelig, etter å ha venta på dekk, og så på ringer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 bmw-m-power Fy feite den is'n var fin! Den som var til salgs for litt siden, med fullt sportsskinn og alt til rundt en 90-100 om jeg husker rett? Uansett en ufattelig pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snackman Skrevet Mai 2, 2007 Share Skrevet Mai 2, 2007 Her er bilde av min Bmw med Superstar Rowel S3 felger.. Har 255/30-19 bak og 235/35-19 forran på hhv. 9,5 og 8,5" brei felg Håper folk synes det ser fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 Legger ut et bilde av gobilen Angrer på at jeg ikke tok de i går da det var sol og bilen var nyvasket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 her er mine ny innkjøpte sommerfelger Tøffe felger Her er mine: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet Mai 4, 2007 Share Skrevet Mai 4, 2007 bmw-m-powerFy feite den is'n var fin! Den som var til salgs for litt siden, med fullt sportsskinn og alt til rundt en 90-100 om jeg husker rett? Uansett en ufattelig pen bil! jepp! er nok den ja! er veldi fornøyd med den selv!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå